تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷

آتش‌سوزی مرگبار در قهوه‌خانه‌ای در اهواز

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: آتش سوزی در اهواز - خیابان کیان در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز (۱۴ فروردین)، ۱۰ کشته و ۱۴ مصدوم‌ داشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.
رویداد۲۴- سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: آتش سوزی در اهواز - خیابان کیان در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز (۱۴ فروردین)، ۱۰ کشته و ۱۴ مصدوم‌ داشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
همچنین ایرنا به نقل از رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نوشت: در آتش سوزی سنگین بامداد روز سه شنبه در یک قهوه خانه در کوی علوی این شهر 10 نفر جان باخته و شش نفر دیگر مصدوم شدند.
 
آتش پاد تراب پور بامداد سه شنبه اظهار کرد: این آتش سوزی ساعت 01:05 از منطقه کوی علوی اهواز به اتشنشانی اعلام شد و آتش نشانان چهار دقیقه بعد به محل رسیدند.
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش بسیار سنگین بود و برای مهار آتش و خاموش کردن آن 6خودروی سنگین آتشنشانی به محل اعزام شدند.
 
وی بیان کرد: با توجه به حجم آتش، نیروهای امدادی تلاش کردند از سرایت آتش به مکان های اطراف جلوگیری کنند. براساس شواهد و گفته های اهالی ده نفر در این مکان بوده اند. در این آتش سوزی سه نفر از اهالی محل و سه آتش نشان نیز مصدوم شدند.
 
تراب پور توضیح داد: هم اکنون با تلاش آتش نشانان 10جسدی که در انتهای قهوه خانه محبوس شده و سوخته بودند کشف و از محل خارج شده و آتش نیز به طور کامل مهار شده است. پیکرهای جان باختگان حادثه به پزشکی قانونی انتقال یافته، علت این آتش سوزی در دست بررسی است.
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان