تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۷

طرح چهره نظامی برای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری عقبه سیاسی دارد/ کشور در شرایطی نیست که درباره انتخابات ۱۴۰۰ بحث کنیم

یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص موضوع چهره نظامی ریاست جمهوری که اخیرا هم بارها مطرح شده گفت: در حال حاضر دولت روحانی زمان برای عمل به وعده‌های خود دارد و طرح چنین مسائلی در این زمان به هیچ عنوان پذیرفته نیست. در خصوص پیش‌بینی ریاست جمهوری آینده هم هیچ بحثی در جریان اصولگرایی مطرح نشده است. آنچه که در وضعیت فعلی برای ما اهمیت دارد کلان حمایت دولت برای بالا رفتن موفقیت‌های آن با حفظ رویکرد انتقادی و پیشنهادی است.

رویداد۲۴-یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص موضوع چهره نظامی ریاست جمهوری که اخیرا هم بارها مطرح شده گفت: در حال حاضر دولت روحانی زمان برای عمل به وعده‌های خود دارد و طرح چنین مسائلی در این زمان به هیچ عنوان پذیرفته نیست. در خصوص پیش‌بینی ریاست جمهوری آینده هم هیچ بحثی در جریان اصولگرایی مطرح نشده است. آنچه که در وضعیت فعلی برای ما اهمیت دارد کلان حمایت دولت برای بالا رفتن موفقیت‌های آن با حفظ رویکرد انتقادی و پیشنهادی است.محسن کوهکن درباره ارزیابی عملکرد جریان اصولگرایی در سال اخیر و برنامه‌ریزی‌های آن برای سال جدید گفت: هیچ جریان سیاسی معمولا بدون برنامه‌ریزی نمی‌تواند به حیات سیاسی خود ادامه دهد. سال جدید هم باید برای جریان‌ها و احزاب مغتنم شمرده شود تا برای ارزیابی عملکرد خود و برنامه‌ریزی در سال جدید تصمیم‌گیری کنند. 

وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اظهار داشت: هر چه زمان نزدیک‌تر به انتخابات می‌شود فعالیت احزاب و جریان‌ها حساسیت بیشتری را می‌طلبد. چراکه آنها باید در جهت شناسایی مسائل روز کشور و همچنین مسائل منطقه‌ای تلاش کنند و در هر صورت احزاب و جریانات همگی دارای داعیه خدمت به مردم و نظام هستند. ضمن اینکه جریان اصولگرایی هم فارغ از این مباحث نیست و قطعا برای فعالیت خود در سال جدید  برنامه‌ریزی‌هایی داشته است.

این عضو شورای مرکزی جبهه خط امام و رهبری در خصوص بحث چهره نظامی ریاست جمهوری آینده که چندی است مطرح شده و برخی آن را به جریان اصولگرایی ارتباط می‌دهند، گفت: این بحث اصلا در جریان اصولگرایی مطرح نشده است و دامن زدن به آن هم عقبه‌ای سیاسی دارد. در حال حاضر زمان طرح این مسائل نیست. ریاست جمهوری تازه شروع به کار کرده و تا پایان دوره دوم دولت روحانی حداقل سه سال زمان باقی مانده است.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد:  در حال حاضر دولت روحانی زمان برای عمل به وعده‌های خود دارد و طرح چنین مسائلی در این زمان به هیچ عنوان پذیرفته نیست. در خصوص پیش‌بینی ریاست جمهوری آینده هم هیچ بحثی در جریان اصولگرایی مطرح نشده است.  آنچه که در وضعیت فعلی برای ما اهمیت دارد حمایت از دولت برای بالا رفتن موفقیت‌های آن با حفظ رویکرد انتقادی و پیشنهادی است.

وی اظهار داشت: چنین فضاسازی‌هایی غلط است و کشور اصلا در شرایطی نیست که در خصوص ریاست جمهوری آینده و شرایط آن حتی صحبت کند و طرح این مباحث هنوز زود است و در نهایت مردم هستند که از طرح چنین مسائلی در کشور آسیب می‌بینند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان