تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷

دیدار امیر حاتمی و وزیر مهندسی دفاع پاکستان در مسکو

وزرای دفاع این و پاکستان درباره اهداف مشترک دو جانبه و مسائل بین‌المللی از جمله مدیریت مرزها و صلح پایدار در افغانستان و ثبات در خاورمیانه و خشونت علیه مسلمانان فلسطین و سوریه و همچنین مساله کشمیر مذاکره کردند.

رویداد۲۴-وزرای دفاع این و پاکستان درباره اهداف مشترک دو جانبه و مسائل بین‌المللی از جمله مدیریت مرزها و صلح پایدار در افغانستان و ثبات در خاورمیانه و خشونت علیه مسلمانان فلسطین و سوریه و همچنین مساله کشمیر مذاکره کردند.«خرم دستگیرخان» وزیر مهندسی دفاع پاکستان روز شنبه با امیر حاتمی وزیر دفاع ایران که در صدر هیاتی بلند پایه برای شرکت در کنفرانس امنیتی به روسیه سفر کرده است، دیدار کردند.

بر اساس این گزارش هر دو وزیر درباره اهداف مشترک دو جانبه و مسائل بین‌المللی از جمله مدیریت مرزها و صلح پایدار در افغانستان و ثبات در خاورمیانه و خشونت علیه مسلمانان فلسطین و سوریه و همچنین مساله کشمیر و آنچه این رسانه اشغال کشمیر توسط هند خوانده، مذاکره کردند.

بر اساس این گزارش وزرای دو کشور نگرانی مشترک‌شان را نسبت به حضور داعش در افغانستان اعلام کردند.

«خرم دستگیرخان» روابط ایران و پاکستان را از سال ۲۰۱۴ که نواز شریف نخست وزیر پاکستان به تهران سفر کرد در حال ارتقا ارزیابی کرده است. وزرای دو کشور تحولات مثبت را از زمان دیدارهای پی در پی در تهران توسط «رانا تنویر» وزیر تولیدات دفاعی، «قمر باجوا» رییس ستاد کل نیروهای مسلح و «نصیر جنجوعه» مشاور امنیت ملی پاکستان از تهران مورد توجه قرار دادند .

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان