تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش زیدآبادی به توییت رمزآلود آشنا

احمد زید آبادی، فعال سیاسی به چند توییت روزهای اخیر حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در خصوص نرخ ارز که واضح و آشکار از دلایل افزایش نرخ ارز نمی گوید و بیشتر شکل گوشه و کنایه دارد، واکنش نشان داد.
 رویداد۲۴- احمد زید آبادی، فعال سیاسی  به چند توییت روزهای اخیر حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در خصوص نرخ ارز که واضح و آشکار از دلایل افزایش نرخ ارز نمی گوید و بیشتر شکل گوشه و کنایه دارد، واکنش نشان داد.

به گزارش رویداد۲۴، زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: «حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور این روزها در باره دلایل جهش نرخ ارز مطالبی توئیت می کند که فهم آنها از دایره درک افراد جامعه خارج است.»

در ادامه این مطلب آمده: «آقای آشنا اگر می خواهد با تویئت های خود پیامی را به جامعه منتقل کند؛ به نظرم بهتر است شفاف تر سخن بگوید و اگر می خواهد به طرفی خاص و ناشناس پیغام رمز دار بفرستد؛ به گمانم مناسب تر است که آن را از طریق وسیله ای غیر عمومی ارسال کند؛ اما اگر قصدش سر کار گذاشتن مخاطب است؛ همین راه را ادامه دهد!»

مشاور رییس‌جمهور در واکنش به افزایش نرخ ارز در روز یکشنبه در حساب توییتری خود نوشت: «مشکل فقط چهار راه استانبول نیست؛ بخشی از مشکل 4 راهی است که به استانبول، اربیل، دوبی و ... منتهی می شود.

مردم و دولت نه تسلیم بحران سازی اجتماعی دی ماه شدند و نه تسلیم بحران سازی اقتصادی، ارتباطی و اطلاعاتی اردیبهشت می شوند. ساعت پایتخت ایران هرگز به وقت شام تنظیم نخواهد شد.»

وی صبح روز گذشته نیز در واکنشی دیگر نوشته بود: «ارز ارزان می شود اما نه با مماشات با محتکران جسوراسکناس و قاچاقچیان قهار اربیل و استانبول.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
خب یه بارگفته صبر سلمان فارسی یه بارم گف استانبول اربیل صبر ماهم حدی داره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان