تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷

نجفی: شهردارِ یک شهر بزرگ اروپایی می‌شوم!

نجفی در پاسخ به این سوال که شما بعد از شهرداری چه مسئولیتی را قبول می‌کنید، به شوخی خاطرنشان کرد: اعلام کردند چند شهر بزرگ اروپایی شهردار کم دارد و من احتمالا به آن جا می‌روم!

رویداد۲۴-نجفی در پاسخ به این سوال که شما بعد از شهرداری چه مسئولیتی را قبول می‌کنید، به شوخی خاطرنشان کرد: اعلام کردند چند شهر بزرگ اروپایی شهردار کم دارد و من احتمالا به آن جا می‌روم!

شهردار مستعفی تهران تاکید کرد: شهردار شدن هاشمی از مواردی است که شورا در مورد آن تصمیم بگیرد.

محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد شورای شهر پنجم گفت: به نظر من عملکرد شورای پنجم خوب و قابل دفاع بود.

وی در رابطه با ۱۲ پرونده فساد مالی شهرداری در مدیریت گذشته که به قوه قضاییه ارجاع داده شده است، اظهار داشت: من از نتیجه خبر ندارم. از آنجایی که همه پرونده‌ها محرمانه بوده است، نمی‌توانیم جزییات را اعلام کنیم و اگر دادستانی رسیدگی کرده باید نتایج را اعلام کرد.

شهردار مستعفی تهران در پاسخ به این سوال که احتمال می‌دهد بیماری که بر او عارض شده با توجه به فشار کار در شهرداری بر دیگران شهرداران هم عارض شود؟ اظهار داشت: پیشگو نیستم و در ثانی امیدوارم این اتفاق نیفتد.

نجفی درباره شهردار شدن هاشمی و این گمانه‌زنی که هیچ‌کس بیشتر از شش ماه در شهرداری دوام نمی‌آورد، تصریح کرد: ان‌شالله که هرکس که شهردار شود تا پایان دوره باقی بماند و شهردار شدن هاشمی از مواردی است که شورا در مورد آن تصمیم بگیرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که شما بعد از شهرداری چه مسئولیتی را قبول می‌کنید، به شوخی خاطرنشان کرد: اعلام کردند چند شهر بزرگ اروپایی شهردار کم دارد و من احتمالا به آن جا می‌روم!

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان