تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷

بازداشت 2 کارمند شهرداری کرج/ جرم: اخذ رشوه از مالکان اراضی پروژه بزرگراه شمالی

در نتیجه این اقدامات املاک بسیاری با مبالغ غیرواقعی توسط شهرداری خریداری که منجر به تحمیل هزینه‌های سنگین به شهرداری می‌شد.

رویداد۲۴-در نتیجه این اقدامات املاک بسیاری با مبالغ غیرواقعی توسط شهرداری خریداری که منجر به تحمیل هزینه‌های سنگین به شهرداری می‌شد. دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: دو نفر از کارمندان شهرداری کرج که اقدام به اخذ رشوه از مالکان اراضی پروژه بزرگراه شمالی کرده و این اراضی را به قیمت غیر واقعی به شهرداری واگذار می‌کردند بازداشت شدند.

حاجی رضا شاکرمی گفت: دو نفر از کارمندان شهرداری کرج که با برقراری ارتباطات خارج از حیطه اداری به اخذ رشوه از مالکان پروژه بزرگراه شمالی اقدام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی تشریح کرد: برابر گزارش اداره کل اطلاعات استان البرز برخی از پرسنل شاغل در حوزه اداره کل املاک شهرداری کرج در پروژه بزرگراه شمالی با برقراری ارتباطات خارج از حیطه اداری با مالکان نسبت به اخذ رشوه از مالکان در قبال افزایش ضریب محاسبه، ارائه گزارش غیرواقعی از ملک به منظور بالا بردن ارزش آن، تسریع در انجام امور اداری و مساعدت در نحوه پرداخت مابه ازای ملک اقدام می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بیان کرد: در نتیجه این اقدامات املاک بسیاری با مبالغ غیرواقعی توسط شهرداری خریداری که منجر به تحمیل هزینه‌های سنگین به شهرداری می‌شد.

شاکرمی گفت: در این خصوص با انجام اقدامات قضایی و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دو نفر از کارمندان شهرداری کرج شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات صورت گرفته نامبردگان به دریافت مبالغ از افراد مختلف اقرار و با صدور قرار بازداشت موقت، جهت تکمیل تحقیقات بازداشت هستند.

وی اضافه کرد: این پرونده در شعبه ۲۲ بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب ناحیه یک امور جنایی و جرائم خاص کرج در حال رسیدگی و یکی از متهمان به دریافت مبلغی بیش از یک میلیارد تومان اقرارکرده است.

نظرات شما
پیشخوان