تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

آزمون: بازیکنان با انگیزه تمرینات خود را پیگیری می کنند

اولین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال عصر دیروز در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید که سرمربی این تیم معتقد است بازیکنان با انگیزه بالایی تمرینات خود را پیگیری کردند.

رویداد۲۴-اولین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال عصر دیروز در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید که سرمربی این تیم معتقد است بازیکنان با انگیزه بالایی تمرینات خود را پیگیری کردند. مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان گفت: مرحله اول اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال با حضور بازیکنان مختلفی برگزار شد. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر  و امیدوارم با توجه به انگیزه بالا و امکاناتی که فدراسیون در اختیارمان قرار داده یک تیم منسجمی را تشکیل دهیم و در مسابقات پیش رو عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال بانوان تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه بوده که امیدوار هستم با فرصتی که در پیش داریم بتوانیم تیم خوبی را به مسابقات اعزام کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بیان کرد: برنامه ها ی تا کتیکی زیادی را باید پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به یک تیم تبدیل شویم. باید بر روی کارهای تیمی تمرکز کنیم.
وی در پایان گفت: حضور بازیکنان از لیگ و ملی پوشانی که در اردوهای تیم ملی در گذشته حضور داشتند حس رقابت را  بالا برده و شور و نشاط خاصی در اردو حاکم بود.

نظرات شما
پیشخوان