تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

هنرمندان مورد احترام و تکریم هستند

رئیس پلیس پایتخت در دیدار با عوامل سریال پایتخت بیان داشت: هنرمندان مورد احترام و تکریم هستند.

رویداد۲۴-رئیس پلیس پایتخت در دیدار با عوامل سریال پایتخت بیان داشت: هنرمندان مورد احترام و تکریم هستند.سردار" حسین رحیمی" در دیدار عوامل سریال پایتخت با وی، با تقدیر از این سریال فاخر، بیان داشت: هنرمندانی همچون آقای مقدم و تنابنده برای هنر این مملکت زحمات بسیاری متحمل شده اند که زحمات و تلاش این عزیزان مورد تقدیر و تحسین است.

وی افزود: سریال پایتخت یک سریال فاخر و ارزشمند بود که برخود لازم دانستم که از زحمات عوامل این مجموعه قدردانی کنم.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: هنرمندان در فرهنگ سازی وایجاد نشاط و شادی در جامعه نقش موثری ایفا می کنند از این مورد تکریم و احترام هستند.

سردار رحیمی بیان داشت: به عنوان یک پلیس افتخار می کنم که بگویم هنرمندان مورد حمایت و توجه ما هستند و تا آنجا که به حوزه پلیس مربوط می شود ما مراقب، محافظ و کمک حال آنها هستیم.

در این دیدار کارگردان سریال پایتخت هم با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس پلیس پایتخت و قدردانی از تلاش های مجموعه فاتب، بیان داشت: از یک سال گذشته شاهد یک تغییر رویه نشات گرفته از اندیشه و تعامل در پلیس پایتخت هستیم.

وی افزود: بحمدالله شاهد وجود امنیتی مطلوب و باثبات در تهران هستیم که این مهم نتیجه تعامل پلیس با اقشار مختلف جامعه و حل مشکلات از طریق گفتگو و مذاکره است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان