تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷

سعید جلیلی: امروز در کشور فتنه زرد در حال شکل گرفتن است

نماینده رهبر انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی امروز در سنندج گفت: دشمن پس از شکست در عرصه‌های مختلف اکنون سعی می‌کند با برجسته کردن مشکلات کوچک، دستاورد‌های نظام را کم اهمیت جلوه دهد.

رویداد۲۴-نماینده رهبر انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی امروز در سنندج گفت: دشمن پس از شکست در عرصه‌های مختلف اکنون سعی می‌کند با برجسته کردن مشکلات کوچک، دستاورد‌های نظام را کم اهمیت جلوه دهد.

اعضای حزب موتلفه اسلامی و جمعی از مردم با بیان اینکه انقلاب اسلامی با یک هدف متعالی و مردمی شکل گرفت و در طول این ۴۰ سال توانسته در برابر تمامی دشمنان بایستد گفت: مردم ایران با انقلاب حیات و هویت جدید پیدا کردند.امروز فتنه زرد درکشور در حال شکل گرفتن است.

وی با انتقاد از رفتار دوگانه غرب گفت: دنیای غرب امروز به بهانه استفاده از بمب‌های شیمیایی، سوریه را موشک باران می‌کند، ولی در زمان بمباران شیمیایی حلبچه و کردستان سکوت کرد.

وی رمز پیروزی حزب الله شیعه و حماس سنی را تبعیت از ایستادگی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جهان اسلام فقط با مقاومت می‌تواند به پیروزی نهایی برسد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای را علیه ایران نشان از قدرت جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن امروز با هر روشی ازجمله مایوس کردن مردم از نظام به دنبال تفرقه افکنی است.

نماینده رهبرمعظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی اتحاد و ایمان به باور‌های مذهبی حول نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برکات نظام دانست و گفت: شفاف سازی از اصولی است که میتواند موجب رستگاری و سعادت جامعه شود.

وی آمریکا را فریبکار وغیرقابل اعتماد دانست و گفت: نقص برجام در موارد متعدد امروز ثابت می‌کند که از اول نباید به آمریکا اعتماد می‌کردیم.

جلیلی درپاسخ سوالی در مورد اینکه چرا رهبری با مفاسد اقتصادی برخورد نمی‌کند گفت: رهبری برخوردش را از دهه هشتاد آغاز کرده، اما در این راه مردم و مسئولان هم باید همسو با رهبری حرکت کنند.

نظرات شما
پیشخوان