تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
روایت مشاور رییس جمهور از اولین نشست سه قوه؛

احساس کردم که بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید

مشاور رییس جمهور با اشاره به اولین نشست مشترک سه قوه، عزم مشترک، همدلی و همراهی را شاخصه مهم حاضران در این نشست توصیف کرد.
رویداد۲۴-مشاور رییس جمهور با اشاره به اولین نشست مشترک سه قوه، عزم مشترک، همدلی و همراهی را شاخصه مهم حاضران در این نشست توصیف کرد.

حسام الدین آشنا در روایت خود از نشست مشترک قوای مجریه، مقننه و قضاییه نوشت:

اولین نشست مشترک سه قوه معانی عمیق و برکات فراوانی داشت. نمایندگان سه فراکسیون با صریح‌ترین زبان ممکن دغدغه‌ها، مطالبات و ملاحظات خود را بیان کردند؛ پس از آن رئیس مجلس در سخنانی مفصل و بسیار دقیق معضلات کشور و کاستی‌های هر سه قوه را در تعامل با یکدیگر  برشمرد. سپس رئیس قوه قضائیه به پیشرفت‌های قوه  قضائیه در برقراری عدالت پرداخت و برای کمک به دولت در حل مشکلات کشور اعلام آمادگی کرد. در پایان رئیس جمهور با ارائه تحلیلی از شرایط جهانی، منطقه‌ای و ملی، به اختصار از سیاست‌های دولت در مواجهه با تهدیدات و توطئه‌های اخیر دفاع کرد و به اشکالات و شبهات پاسخ گفت و در نهایت صریحا از مجلس خواست در بررسی لوایح کلیدی و کارگشای دولت شتاب بیشتری داشته باشد. دیروز در چهره مسئولان عزم مشترک، همدلی و همراهی مشهود بود. دیدار دوستانه، بیان صمیمانه و مباحثه طلبگی موجب ایجاد درک مشترک از شرایط، مسائل و راه‌حلها شد. دیروز پس از مدتی احساس کردم که بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان