تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ریاض حجاب: جز به رفتن اسد راضی نمی شویم

رویداد24-هماهنگ‌کننده هیات مخالفان سوری در ژنو موسوم به "گروه ریاض" مخالفت خود را با پیشنهاد دمشق مبنی بر تشکیل دولت وحدت ملی یا دولت فراگیر اعلام کرد.

به گزارش  سایت اینترنتی النشره، ریاض حجاب، هماهنگ‌کننده "هیات عالی مخالفان" که مورد حمایت مستقیم عربستان است گفت مخالفان، ژنو را ترک خواهند کرد و برخی از اعضای هیات روز گذشته از ژنو خارج شدند

وی در راستای دنبال کردن سیاست‌های عربستان در سوریه مدعی شد که هیچ راه حلی در سوریه با حضور بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور وجود ندارد.

ریاض حجاب که خود زمانی نخست وزیر اسد بود، خواهان تقویت گروه‌های مخالف و حمایت تسلیحاتی از آنها شد.

وی با این ادعا که "ما جایگزین‌های بسیاری داریم که به نظام سوریه پایان خواهد داد"، افزود: هیچ سخنی از دولت وحدت ملی یا دولت فراگیر در هیچ یک از قطعنامه‌های سازمان ملل درباره سوریه نیامده است. اسد باید برود و دولتی با اختیارات کامل روی کار آید.

حجاب درباره مساله فدرالی شدن سوریه نیز گفت که این مساله را تنها سوری‌ها و با رفتن پای صندوق‌های رای در آینده مشخص خواهند کرد.

هماهنگ‌کننده ارشد مخالفان سوری همچنین درباره ادعاهای اخیر نتانیاهو درمورد جولان گفت جولان تا همیشه متعلق به سوریه خواهد ماند. وی حافظ اسد، رئیس جمهور فقید سوریه و پدر بشار اسد را متهم کرد که جولان را به اسرائیل داده است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: اسد ، سوریه ، دمشق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
هرکسی در سوریه اعم از مسلحین تروریستها ومردم اجازه دارن در موردسوریه حرف بزنن مگر خیانتکاری مثل ریاض حجاب سگ سعودی تو کل کشورت ونظامت رافروختی تا سگ دشمن بشی لطفا خفشو
نظرات شما
پیشخوان