تاریخ انتشار: ۲۳:۵۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

تکرار ادعاهای بی‌‌اساس نتانیاهو در سخنرانی ترامپ

رئیس‌جمهوری آمریکا از مدارک اسرائیل در رابطه با تسلیحات هسته‌ای ایران که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هفته پیش ارائه کرد برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران بهره برد. او البته به نقایص و منسوخ بودن حرف‌های نتانیاهو اشاره‌ای نکرد.

رویداد۲۴-رئیس‌جمهوری آمریکا از مدارک اسرائیل در رابطه با تسلیحات هسته‌ای ایران که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هفته پیش ارائه کرد برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران بهره برد. او البته به نقایص و منسوخ بودن حرف‌های نتانیاهو اشاره‌ای نکرد.با توجه به سخنرانی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، او از ادعای بی‌اساس اسرائیل در رابطه با تسلیحات هسته‌ای ایران که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هفته پیش ارائه کرد برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران بهره برد. او البته به نقایص و منسوخ بودن حرف‌های نتانیاهو اشاره‌ای نکرد.

ترامپ در سخنرانی خود گفت: «هفته گذشته، اسرائیل مدارکی را منتشر کرد که بر اساس آن این کشور در گذشته برای دستیابی به سلاح هسته‌ای تلاش کرده است. اگر من در این توافق بمانم، به‌زودی یک مسابقه تسلیحات هسته‌ای در خاورمیانه به راه خواهد افتاد. همه می‌خواهند پیش از ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند.»

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان