تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
مظلومی:

استقلال به لحاظ روحی آماده مصاف با فولاد است

ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. تیمی که در یک بازی حساس شکست بخورد، ناراحتی زیادی را همه هواداران و بازیکنان آن تیم خواهند داشت.
رویداد24- پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبت آغازین؟ پیش از هرچیز روز پدر را به همه پدران و مردان ایران تبریک عرض می کنم و همچنین جا دارد درگذشت اولادی را به خانواده او و جامعه فوتبال تسلیت بگویم.

بازی با فولاد؟ ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. تیمی که در یک بازی حساس شکست بخورد، ناراحتی زیادی را همه هواداران و بازیکنان آن تیم خواهند داشت. ما تمرینات خود را در این مدت برگزار کردیم و تلاش کردیم به لحاظ روحی آماده شویم. ما با تیمی بازی داریم که در تمام خطوط خوب است و تلاش داریم از داشته هایمان استفاده کنیم و با یک بازی خوب و پشتیبانی هواداران سه امتیاز را بگیریم و در کورس باقی بمانیم. امیدواریم بازیکنان با آرامش و تمرکز بتوانند سه امتیاز را به دست بیاورند.

جای افشارزاده بودید چه می کردید؟ این را باید افشارزاده بگوید. هروقت مدیرعامل شدم به این سوال جواب می دهم. من تا الان به قول خودم عمل کردم و تعهد کرده بودم سهیمه را در سال اول بگیریم. ما 24 هفته صدر بودیم و یک روز هم در صدر نیستیم. همه تیم های دنیا روز بد دارند و من به دنبال مقایسه نیستم ولی می بینیم که رقیب ما اول فصل خوب نبود و خودش را جمع کرد ولی تیم ما در اول فصل خوب کار کرد ولی مصدومیت ها و ... مشکلات زیادی را ایجاد کرد. ما با همان کادرفنی سابق بالای جدول هستیم و به آینده امیدواریم.

صحبت با هواداران؟ در فوتبال برد و باخت وجود دارد. یک روز چهار برد می آورید و یک روز می بازید. ما زنده هستیم و برای بقا می جنگیم و به امید خدا به هدفمان می رسیم. تا الان هم شرمنده هواداران هستیم چون به ما خیلی محبت دارند. استقلال مال مردم است و مردم تیمشان را دوست دارند. درست است یک عده ای بعد از باخت ما دچار مشکل روحی شده اند و خیلی هم از این جهت ناراحتیم.

جدایی صالح و دلیل تغییرات در ترکیب پیش از دربی؟ صالح خیلی برای تیم زحمت کشیده و تمرینات در اختیار اوست. من دنبال یک تمرین دهنده نیاز داشتم و کار در این زمینه دست اوست. ما اختلافی با دستیاران خود نداریم و ترکیب را هم دست جمعی در یک جلسه می چینیم. مطمئن باشید با همین کادر ادامه می دهیم. هیچ پیشنهادی هم به هیات مدیره نداده ایم و نیازی به تغییرات در چهار بازی بعدی نیست. اگر عمری باقی باشد شاید در سال آینده کادر را تقویت کنیم. ما در آن بازی سعیمان این بود که کسانی که تجربه دربی دارند را استفاده کنیم و روی سیستم خود کار کرده بودیم و نفرات پرسپولیس را هم به خوبی می دانستیم که چه کسانی بازی می کنند. کاملا ترکیب آنها معلوم بود و کار به ترکیب آنها نداشتیم. ما دو پنالتی مان در دربی دیده نشد. می شد بازیکن حریف هم اخراج شود که نشد. دنبال بهانه نیستم ولی داوری می توانست در بازی تاثیر گذار باشد.

بازی کردن شیحی در مقابل پرسپولیس؟ مصدومیت شیحی رفع شده بود و با نظر پزشکان اجازه بازی به او داده شد. جا دارد از نوروزی هم تشکر کنم که خیلی تلاش می کند. شیحی از یک ناحیه دیگر آسیب دید و تعویض او مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد. ما اشتباهاتی داشتیم و پرسپولیس از آن اشتباهات استفاده کرد و امیدوارم دیگر اشتباه نکنیم.

غایبان در مقابل فولاد؟ میثم مجیدی، یعقوب کریمی، عادل شیحی، محسن کریمی و پروپئیچ را به دلایل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم.

منبع: سایت باشگاه استقلال
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
0
تشکر از زحمات کادر فنی و بازیکنان استقلال اشکال نداره فوتبال زیباییش به همین برد و باخت هاست
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان