تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

نمایش چهره مقتدر و توانمند از یگان ویژه با مدیریت صحنه در ماموریت‌ها

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: باید در ماموریت ها با تدبیر و مدیریت عمل کنیم تا بتوانیم یک چهره مقتدر و توانمند از این یگان به نمایش بگذاریم.

رویداد۲۴-فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: باید در ماموریت ها با تدبیر و مدیریت عمل کنیم تا بتوانیم یک چهره مقتدر و توانمند از این یگان به نمایش بگذاریم.سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: به لطف پروردگار و تلاش شبانه روزی کارکنان، یگان ویژه جایگاه منحصر به فردی در جامعه دارد و با برنامه ریزی های دقیق و آموزش های جدید در پی ارتقاء  این یگان هستیم.

وی افزود: بحمدالله در طول ماموریت های گذشته موفقیت های زیادی را کسب نموده ایم که این مهم نشان دهنده تلاش همه جانبه، اجرای برنامه های اصولی و کاربردی است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا عنوان کرد: یکی از عوامل مهم و اساسی در ماموریت های محوله توجه ویژه به آموزش های علمی و  بصیرتی  است، چراکه این امر موجب اهتمام در خدمت رسانی و تحقق اهداف سازمانی می شود. آموزش های علمی و  بصیرتی، باعث بالا رفتن آستانه تحمل کارکنان در ماموریت ها و استفاده از روش های نرم و بازدارنده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: باید در ماموریت ها با تدبیر،حوصله و مدیریت عمل کنیم تا بتوانیم یک چهره مقتدر و توانمند از این یگان به نمایش بگذاریم.

سردار کرمی خطاب به فرماندهان بیان کرد: فرماندهان باید تهدیدات را بشناسند و توان خود را متناسب با تهدیدات ارتقاء بخشند تا در میدان عمل با تفکر و تدبیر ایفای نقش کنند.

فرمانده یگان های ویژه ادامه داد: ما باید با تکیه بر نقاط قوت، نقاط ضعف را شناسایی و مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم با انسجام همگانی و رعایت شاخص های امنیتی در ماموریت های محوله به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: دانش فرماندهان،مشارکت نیروها و اقدام توام با هوشمندی و سرعت؛ سه نکته مهم در رسیدن به موفقیت است چراکه با افزایش دانش هر فرمانده و مشارکت دادن کارکنان در امور، می توانیم سطح یگان های ویژه را ارتقاء بخشیم و با آمادگی بالا در مقابل هر گونه نا امنی ایستادگی کنیم.

 سردار کرمی در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: باید در ماه مبارک رمضان آموزش ها را در بعد علمی، بصیرتی، اخلاقی و قرآنی متمرکز کنیم تا بتوانیم از این فرصت مناسب برای ارتقاء روحیه معنوی کارکنان بهره ببریم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان