تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
عضوشورای‌شهر خطاب به شهردار:

انتخاب شما حاصل انسجام و وحدت رویه است/ بدانید که تنها نیستید

عضو شورای شهر تهران گفت: آنچه در تهران مفقود است معنی و هویت است. البته گام‌های بزرگ و شجاعانه برای رسیدن به این معنی و هویت نیز در این شهر مفقود است.
رویداد۲۴ شهربانو امانی (عضو شورای شهر تهران، ری، تجریش) در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر بیان داشت: در سالی که گذشت شورای پنجم قبض و بسطی از انسجام را تجربه کرد و نهایتا با رای یکپارچه به آقای افشانی، نمره قبولی در آزمون وحدت در رویه و رفتار را اخذ کرد.

امانی در ادامه افزود: اختلاف در افکار طبیعی است اما آنچه مهم است؛ تفاهم و انسجام رای بر سر اجراست. به گمان من؛ شورای شهر تهران این امر را ثابت کرد که در عین وجود انواع فشارهای بیرونی و اختلاف سلیقه‌های درونی؛ نهاد شورا به حدی از کارآزمودگی رسیده است که بتوان بر آن اتکا کرد و وظایف بیشتری را به آن سپرد.

امانی، خطاب به شهردار منتخب تهران بیان داشت: انتخاب شما حاصل این انسجام و وحدت رویه است. انتخاب شما یکی از نقاط عطف انسجام گروهی در سطح شوراست و شاید الگو برای سایر واحدهای شورایی باشد به همین خاطر توجه شما را به این موضوع جلب می‌کنم که ارتباط منسجم شما و مدیران شما با شورا؛ تقویت‌کننده این مدل از انسجام رفتاری در تفکر شورایی خواهد بود.

او در ادامه گفت: با توجه به مسوولیت سنگینی که به شما محول شده، بدانید که تنها نیستید و با پشتیبانی این شورای منسجم؛ حمایت بخش عمده‌ای از مردم شهر را به همراه دارید.

امانی در ادامه با اشاره به اینکه معنا و هویت در تهران مفقود است، بیان داشت: تهران به اندازه کافی در اثر پروژه‌های ناهمسو مورد آزار قرار گرفته است. از شهردار انتظار داریم تهران و پروژه‌هایش را در زیر چتری از یک معنی و هویت بالادست که مورد تایید شورا نیز باشد، توسعه پایدار دهد.

امانی با اشاره به سالگرد انتخابات شورای شهر بیان داشت: درصد مشارکت این انتخابات شگفت‌آور بود. همچنین تعداد آرای لیست پیروز. این حجم مشارکت و این تعداد رای یک معنی بیشتر نداشت و آن این است که برای بازآفرینی راهی جز موفقیت نداریم و بار سنگینی بر دوش ماست.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان