تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
گاف ناشیانه رسانه مخالف دولت!

روزنامه کیهان و داوری حرفه ای حرکات موزون!

واکنش فعالان فضای مجازی به ناشیانه خواندن رقص محمود دولت آبادی


رویداد۲۴ - روزنامه کیهان در مطلبی درباره محمود دولت آبادی نوشته است « دولت‌آبادی که روزگاری بازیگر تئاتر بود، دست از تقلا برای دیده شدن در رسانه‌ها بر نمی‌دارد و این بار، تن به حرکاتی سبک سرانه و مبتذل داده است. وی چند روز قبل در یک کنسرت حضور یافت و دقایقی نیز در حلقه حاضران در این برنامه، به طرزی ناشیانه حرکات موزون اجرا کرد. رسانه‌های زرد نیز از فرط بی‌خبری، همین را به خبر داغ خود تبدیل کرده‌اند!»

با وجود ادبیات گزنده کیهان نسبت به روشنفکران و نخبگان و دگراندیشان، اما این بار واژه «ناشیانه» مورد توجه اهالی توئیتر قرار گرفته است.

مصطفی از فعالان سیاسی در توئیتر خود می نویسد شکر خدا روشن شد برادرحسین جز هنر نوشتن و البته پرونده سازی، بر هنر هفتم یعنی رقص و حرکات موزون نیز دستی بر آتش دارد و فرق حرکات ناشیانه با حرکات موزون با اسلوب را تشخیص می دهد! خوشم به هوش جناب شریعتمداری!

یکی دیگر از کاربران توئیتر هم می نویسد بنده از طرف آقای دولت آبادی بابت ناشیانه بودن رقصشون از کیهان عذر می خوام، قول می دم شخصا ایشون رو ببر م کلاس رقص که در کنسرت بعدی کاملا حرفه ای حرکات موزون انجام بدن.

فرد دیگری نیز با اشاره به خبر کیهان نوشته است آقای کیهان، رقصنده جان، گر تو بهتر می‌زنی بستان بزن!

آمنه شیرافکن روزنامه نگار هم در صفحه توئیتر خود نوشته است یحتمل منظورشون این بوده که چرا محمود دولت آبادی کلاس رقص نرفته بوده :)

فاطمه هم در این زمینه می نویسد نه که اینجا همه رقاص حرفه‌ای هستن، ناشی بودن دولت‌آبادی ضعفه از نظر دوستان :))

خدایا عقلی، نوری ....


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان