تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
کاپلو:

گوتی جانشین زیدان می‌شود

سرمربی پیشین تیم رئال مادرید معتقد است گوتی به عنوان جانشین سرمربی فرانسوی در تیم اسپانیایی کار خواهد کرد.
رویداد۲۴ به نقل از آس، فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید در فصل‌های ۹۷ – ۱۹۹۶ و ۰۷ – ۲۰۰۶ با اسکای اسپورت درباره جدایی زیدان از رئال مادرید و قضیه کریستیانو رونالدو صحبت کرد. سرمربی ایتالیایی گفت‌: زیدان تصمیم درستی گرفت. او می‌دانست اگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نمی‌شد فلورنتینو پرس او را اخراج می‌کرد. من پس از فتح لالیگا مجبور شدم با مادرید خداحافظی کنم. این تفکر از مدت‌ها پیش در این باشگاه وجود داشته است.

کاپلو در مورد دلیل استعفای زیدان، اظهار کرد: نمی‌دانم. احتمالا مشکلاتی وجود داشت. شاید مساله پسرش که دروازه‌بان مادرید است یکی از آنها باشد. پرس سرمربی می‌خواهد و سپس اگر برخی از مسائل خوب پیش نرود تقصیر را بر گردن دیگری می اندازد. به نظرم زیدان می خواست پیش از این که اتفاقی بیافتد نشان بدهد که خود نمی‌خواهد مربیگری کند و مطابق میلش پیش ‌رود.

سرمربی پیشین رئال مادرید درباره نارضایتی رونالدو گفت‌: سرمربی باید پازل‌ها را در کنار هم بچیند اما اگر او یکی از آنها به خصوص مهم‌ترین‌شان را  از دست بدهد، کار سخت می‌شود. رونالدو دوست دارد به منچستریونایتد باز گردد و با ژوزه مورینیو همکاری کند.

کاپلو در مورد جانشین زیدان گفت‌: گوتی انتخاب پرس خواهد بود. او به دنبال  یک مربی بزرگ نیست. اکنون تنها سرمربیان بزرگی که قراردادی ندارند آنتونیو کونته و ساری هستند. مائوریتسیو پوچتینو شناخت خوبی از ‌اسپانیا دارد و می‌تواند از دیگر انتخاب‌های پرس برای مربیگری در رئال مادرید باشد.

سرمربی بازنشسته ایتالیایی در مورد تحول در مادرید اظهار کرد: اگر سفیدپوشان، رونالدو گلزن خود را از دست بدهند باید یک بازیکن مناسب را جایگزینش کنند. روبرت لواندوفسکی می‌تواند به جای کریم بنزما در مادرید بازی کند. با این حال همه چیز به پرس بستگی دارد. او دستور می‌دهد و کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان