تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
تزار روس مهمان ویژه‌ی افتتاحیه

پوتین امروز در لوژنیکی خواهد بود

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه امروز در مراسم افتتاحیه‌ی جام جهانی که در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار خواهد شد حضور دارد.
پوتین امروز در لوژنیکی خواهد بود


رویداد۲۴ در میان مهمانان جام جهانی مقامات بلندپایه‌ای از کشورهای مختلف و از جمله سران چندین کشور حضور دارند. سران کشورهای ابخازیا، آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، بولیوی، قزاقستان، قرقیزستان، لبنان، مولداوی، پاناما، پاراگوئه، رواندا، تاجیکستان، ازبکستان و اوستیای جنوبی، مراسم افتتاحیه و اولین بازی جام جهانی 2018 را در ورزشگاه تماشا خواهند کرد.  

سخنگوی کرملین، دیمیتری پسکوف به خبرنگاران گفت که پوتین با بعضی از مهمانان بلندپایه‌ی روسیه دیدارهایی خواهد داشت. مهمترین دیدار پوتین اما با ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن سلمان خواهد بود که از مدتی پیش برای آن برنامه‌ریزی شده است. سخنگوی کرملین اعلام کرده که پوتین و بن‌سلمان در این دیدار درباره‌ی خروج روسیه از توافقنامه‌اش با اوپک صحبتی نخواهند کرد.

پوتین در عین حال با کیم یونگ- نام، رئیس کنگره‌ی بزرگ خلق کره‌ی شمالی هم دیدار خواهد کرد.

پوتین روز چهارشنبه در سخنرانی خود در کنگره‌ی فیفا گفت که چندین نسل از فوتبالدوستان روس رویای میزبانی جام جهانی را در سر داشتند. به گفته‌ی پوتین " دوازده استادیوم در کلاس جهانی و زیرساختهایی مدرن در کشور ساخته شده. هدف ما این است که همه‌ی مهمان‌ها، از ستاره‌های بزرگ فوتبال گرفته تا هواداران عادی، خونگرمی، صمیمیت و محبت ملت ما را تجربه کنند. امیدواریم این روزها تجربه‌ی فرهنگ چندقومیتی و خصوصیات منحصربفرد روسیه برایتان آنقدر دلپذیر باشد که بعد از این هم بارها و بارها مهمان شما در کشورمان باشیم ".
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان