تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

مردم و مسئولان با اتحاد فشارها را خنثی کنند/ برجام معاهده‌ای تحت امر رهبری بوده و خواهد ماند

نماینده مردم تهران گفت: برجام معاهده‌ای تحت راهبری‌های مقام رهبری بود امروز هم دستورات و اوامر ایشان در خصوص برجام اجرا خواهد شد.

رویداد۲۴-نماینده مردم تهران گفت: برجام معاهده‌ای تحت راهبری‌های مقام رهبری بود امروز هم دستورات و اوامر ایشان در خصوص برجام اجرا خواهد شد.فرید موسوی در خصوص حفظ همبستگی دستگاه‌ها و جریان‌ها برای اینکه کم‌ترین آسیب در شرایط فعلی و با فشارهای آمریکا از نظر اقتصادی متوجه مردم شود، گفت: تجربه نشان داده است هرزمان شیطنت‌هایی علیه ملت و کشور رخ داده است اتحاد و یکپارچگی در دو سطح یکی بین مردم و مسئولان و یکی هم میان خود مسئولان باعث شده که این تفرقه‌ها نقش بر آب شود، در حال حاضر هم زمان همین اقدامات است.

 وی افزود: بزرگترین قدرت جمهوری اسلامی قدرت نرم است، لازم است بین مردم و مسئولان اتحاد لازم شکل گیرد تا فشارها خنثی شود، دشمن هم سعی دارد دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولان ایجاد شود. 

نماینده مردم تهران در خصوص ادامه فعالیت‌های هسته‌ای در چارچوب برجام با توجه به سخنان رهبری گفت: برجام معاهده‌ای تحت راهبری‌های مقام رهبری بود امروز هم دستورات و اوامر ایشان در خصوص برجام اجرا خواهد شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان