تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
صدای دختران سیستان باشیم؛

واکنش سینماگران زن به تجاوز گروهی به دختران ایرانشهر

مهتاب کرامتی و منیژه حکمت از عوامل فیلم «جاده قدیم» با انتشار پستی از مردم خواسته‌اند صدای دختران ایرانشهر باشند.

رویداد۲۴ منیژه حکمت کارگردان، مهتاب کرامتی بازیگر به همراه پگاه آهنگرانی (بازیگر و دختر حکمت) با انتشار تصاویری در استوری صفحه اینستاگرام خود نسبت به  به ماجرای تکان دهنده تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر واکنش نشان دادند.

منیژه حکمت  فیلم «جاده قدیم» را با موضوع تجاوز در نوبت اکران دارد که در آن مهتاب کرامتی ایفاگر نقش اصلی است.

به گزارش رویداد۲۴ روز جمعه خبر تجاوز به تعدادی از دختران ایرانشهری در تریبون نمازجمعه ایرانشهر مطرح شد که پس از انتشار این خبر فرماندار ایرانشهر از دستگیری یک نفر از عاملان و پیگیری این ماجرا داد که این موضوع به‌صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و بازخوردهای فراوانی از سوی کاربران و مردم سیستان و بلوچستان داشته است.

امام جمعه ایرانشهر به ایلنا گفته است منبع حرف‌هایش اولیای یکی از دختران آسیب‌دیده بود که با حجمی از نگرانی و اضطراب از بنده خواست این موضوع را به گوش مسئولان برسانم تا پیگیری شود و از تکرار این اتفاق جلوگیری شود.

وی درباره تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر گفت: طبق اطلاعاتی که تا قبل از نماز عید فطر از طریق خانواده‌ها و اطلاعات انتظامی به بنده رسیده تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر در چندماه اخیر 41 نفر است.

با اینهمه دادستان زاهدان گفته است که تجاوز به ۴۱ دختر و زن در شهرستان ایرانشهر تا این لحظه تکذیب می‌شود زیرا تنها ۳ نفر شاکی خصوصی تاکنون برای این موضوع به دادسرا مراجعه کرده‌اند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
خیلی زود عکس الاعمل نشون میدین خانوما ...ترمز کنید ...نمیخواد شما با این قضاوتهای بیخودتون فضا رو متشنج تر کنید والا اگر کمی تامل میکردید اینجوری به مردم پیام نمیدادین ...شکمتون سیره زیر کولر خنک نشستین فقط فک میزنین نمیدونین این حرفاتون چیکار میکنه یا نه انگار دقیق میدونین واقعا واستون بعنوان افراد فرهنگی مملکتمون متاسفم ..........
نظرات شما
پیشخوان