تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

کاملا به برجام متعهدیم/ بیش از هر زمانی مشغول بررسی درخواست شرکت‌ها برای تجارت با ایران هستیم

سفیر استرالیا در ایران با بیان اینکه کمسیون تجاری استرالیا در ایران بیش از از هر زمان دیگری نسبت به گذشته مشغول بررسی درخواست کمپانی‌های تجاری ایران و استرالیاست که خواهان سرمایه گذاری در بازار دو طرف هستند گفت: در نتیجه ما کاملا به برجام متعهدیم.

رویداد۲۴-سفیر استرالیا در ایران با بیان اینکه کمسیون تجاری استرالیا در ایران بیش از از هر زمان دیگری نسبت به گذشته مشغول بررسی درخواست کمپانی‌های تجاری ایران و استرالیاست که خواهان سرمایه گذاری در بازار دو طرف هستند گفت: در نتیجه ما کاملا به برجام متعهدیم.«ایان بیگز» سفیر استرالیا در تهران در خصوص خروج آمریکا از برجام و آینده این توافق بین المللی گفت : ما ناامید شدیم اما استرالیا علی رغم خروج آمریکا از توافق هسته ای به این توافق پایبند است.

وی با تاکید بر اینکه ما با دولت جمهوری اسلامی به طور نزدیک کار می‌کنیم تا از عدم اشاعه سلاح مطمئن شویم ،گفت: استرالیا سعی می‌کند رابطه کمپانی ها و موسسات با ایران را تضمین کرده و از رابطه آنها با این کشور اطمینان کسب کند.

بیگز افزود: کمسیون تجاری استرالیا در ایران بیش از از هر زمان دیگری نسبت به گذشته مشغول بررسی درخواست کمپانی‌های تجاری ایران و استرالیاست که خواهان سرمایه‌گذاری در بازار دو طرف هستند. در نتیجه ما کاملا به برجام متعهدیم.

سفیر استرالیا در ایران گفت: امسال ما پنجاهمین سالگرد بازگشایی نمایندگی‌مان در تهران را جشن می‌گیریم. این فرصت جذابی است که مردم دو کشور می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند و من نسبت به آینده روابط‌مان خوشبینم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان