تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

هواداران نگران دروازه پرسپولیس نباشند

مربی اهل کرواسی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احتمال انتقال علیرضا بیرانوند به یکی از تیم های اروپایی گفت: هواداران نگران دروازه تیم نباشند چرا که در این پست بازیکنان بسیار خوبی داریم.


رویداد۲۴-«علیرضا بیرانوند» دروازه بان ملی پوش پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه بود.
این دروازه بان با مهار پنالتی «کریستیانو رونالدو» به شهرت جهانی رسید و اکنون شنیده می شود در آستانه انتقالی بزرگ به لیگ سری «آ» ایتالیا قرار دارد.
در همین رابطه  روز سه شنبه گفت وگویی تلفنی با «ایگور پانادیچ» مربی دروازه بان های پرسپولیس که همراه با سرخپوشان در اردوی کرواسی حضور دارد، انجام شد که مشروح آن در ذیل می آید:
عملکرد بیرانوند در جام جهانی چطور بود؟
پانادیچ: او نشان داد در میان بهترین دروازه بان های دنیا در بالاترین سطح قرار دارد و خودش را به فوتبال جهان نشان داد. بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بود.

مهار پنالتی رونالدو کار بزرگی بود که بیرانوند انجام داد. فکرش را می کردید که او بتواند این کار بزرگ را انجام دهد؟
پانادیچ: پنالتی یک دوئل بزرگ است که بیرانوند برنده آن شد و توانست ضربه رونالدو را مهار کند. البته این اتفاق برای آینده علیرضا مهم بود، چرا که توانست پنالتی بازیکن بزرگی را بگیرد. عملکرد او در مجموع سه بازی فوق العاده بود.

معمولا بعد از جام جهانی بهترین بازیکنان تیم ها به باشگاه های بزرگ ترانسفر می شوند که یکی از بهترین بازیکنان ایران بیرانوند بود. آیا نگران از دست دادن او نیستید؟
پانادیچ: ابتدا این را بگویم که علیرضا با باشگاه قرارداد دارد. البته تا الان که ظاهرا صحبتی مبنی بر جدایی او نشده است. هر تیمی که بیرانوند را می خواهد باید بداند که دیگر قیمت او چند برابر شده و خیلی بالا رفته است و باشگاههای خواهان بیرانوند باید هزینه زیادی برای جذب وی بپردازند.

شرایط اردوی پرسپولیس در کرواسی چگونه است؟
پانادیچ: برای آماده سازی تیم شهر والرزین را در نظر گرفتیم. والرزین شهر کوچک و البته قشنگی است که آب و هوای خوبی دارد. همه چیز از جمله غذا و کمپ مناسب در این اردو برای ما فراهم است و در حال گذراندن اردوی بسیار خوبی هستیم. می دانیم که فصل بسیار سختی را پیش رو داریم و به همین خاطر بازیکنان را برای یک فصل فوق العاده سخت آماده خواهیم کرد. بازیکنان پتانسیل بالایی دارند که در این اردو آنها را از نظر بدنی و همچنین تاکتیکی به سطح خوبی خواهیم‌ رساند، چرا که در این کمپ همه امکانات حرفه ای برای ما فراهم ‌است.

در حال حاضر وضعیت دروازه بان های پرسپولیس چگونه است؟
پانادیچ: پرسپولیس دروازه بان های خوبی دارد و به هواداران می گویم که نگران نباشند. دروازه بان های تیم برای یک فصل سخت آماده هستند و در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

عملکرد تیم ملی کرواسی را در جام جهانی چطور دیدید؟ آیا این تیم از شانس قهرمانی برخوردار است؟
پانادیچ: تیم ما بازیکنان فوق العاده و خوبی دارد. آنها بازی سنگین برابر دانمارک را در ضربات پنالتی بردند که این پیروزی و عملکرد بازیکنان، ما را به قهرمانی امیدوارتر کرد. البته از این به بعد بازی ها سخت تر می شود و باید بازی به بازی پیش روی کنیم.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان