تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۷

آیا ویدیوچک در وزنه‌بردارى هم وارد مى‌شود؟

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: نظر مثبت اعضای فدراسیون جهانی را برای استفاده از ویدئوچک در وزنه برداری را جلب کردیم.
آیا ویدیوچک در وزنه‌بردارى هم وارد مى‌شود؟

رویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری کشورمان و عضو کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون جهانی در خصوص حضور در نشست های اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) قبل از آغاز رقابتهای جهانی جوانان به میزبانی تاشکند ازبکستان، اظهار داشت: جلسات اجرایی کمیته های آموزش، مربیان، پزشکی و فنی فدراسیون جهانی وزنه برداری(IWF) برگزار شد. بنده به عنوان عضو کمیته پژوهش و آموزش فدراسیون جهانی در این جلسات شرکت کردم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: پروپزال بنده در مورد مبارزه با دوپینگ و بحث آموزش برای مربیان بود. همچنین به خاطر مشکلاتی داوری که در وزنه برداری رخ می دهد و اختلافاتی بین داوران و هیئت ژوری وجود دارد، پشنهاد استفاده از ویدئوچک را دادم. وزنه برداری هم می تواند مثل رشته های والیبال، کشتی و فوتبال برای کاهش اشتباهات داوری، از این تکنولوژی بهره ببرد. نمونه بارز این اتفاق ناداوری هم در مورد بهداد سلیمی در مسابقات اخیر بود.پیشنهاد ما از سوی اکثریت آراء و تمامی اعضا مورد قبول و مورد استقبال قرار گرفت و امیدوارم هر چه سریعتر این طرح در مسابقات اجرایی و عملیاتی شود.

 

دبیر فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: در جلسات دیگر هم تغییر اوزان وزنه برداری مورد بحث و مشورت قرار گرفت. بنده در این جلسات به دلیل استعداد های فراوانی که وزنه برداری کشورمان در اوزان بالا دارد، نظرات خودم را در خصوص اوزان جدید ارائه دادم. نفرات مختلف و اعضا در جلسات فنی فدراسیون جهانی نظرات و دلایل خودشان را مطرح کردند.برهمین اساس پیشنهادات در مورد اوزان جدید بدین صورت باشد که؛ مسابقات جهانی در10 وزن و برای بازی های المپیک 7 دسته برگزار شود. پیشنهادات مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و به طورحتم فردا  نتیجه این مسئله مهم از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری رسانه ای می شود.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان