تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۷

مرگ دو عابر پیاده هنگام عبور از عرض بزرگراه

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور با اشاره به مرگ دو عابر پیاده هنگام عبور از عرض بزرگراه گفت: توصیه می‌شود عابران پیاده به هیچ عنوان از عرض بزرگراه عبور نکنند.

رویداد۲۴-رئیس اداره تصادفات پلیس راهور با اشاره به مرگ دو عابر پیاده هنگام عبور از عرض بزرگراه گفت: توصیه می‌شود عابران پیاده به هیچ عنوان از عرض بزرگراه عبور نکنند.سرهنگ احسان، مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۳ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث متاسفانه ۲ نفر عابر پیاده و یک نفر سرنشین خودرو در محل فوت کردند.

مومنی اظهار داشت: تصادف اول در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شب شنبه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان بعداز پل فتح رخ داد و یک وسیله نقلیه با عابری پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد کرد. در اثر شدت ضربه متاسفانه عابر پیاده در محل فوت می‌نماید.

وی افزود: تصادف دوم ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی رخ داد. در این تصادف یک دستگاه سواری با عابری پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بود، برخورد و در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل فوت می‌نماید.

مومنی در تشریح این دو تصادف اظهار داشت در هر دو مورد، عابر پیاده در حال عبور از عرض بزرگراه بوده لذا به عابرین پیاده توصیه می‌شود که به هیچ عنوان از عرض بزرگراه عبور نکنند و جهت عبور از عرض محور‌های بزرگراهی از پل عابر پیاده استفاده نمایند. همچنین به هیچ وجه در حاشیه بزرگراه‌ها و معابری که سرعت خودرو‌ها بالاست پیاده روی و توقف نداشته باشند.

وی ادامه داد: تصادف سوم در ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه بامداد روز یکشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت رخ داده که طی آن روبروی پارک جوانمردان سواری L. ۹۰ به علت تخطی از سرعت مطمئنه با عقب یک دستگاه کامیونت هیوندا برخورد می‌کند که در اثر شدت ضربه متاسفانه سرنشین جلوی َسواری L. ۹۰ در محل فوت می‌نماید.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور افزود: به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند تا در صورت مشاهده خطر، بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.

مومنی در انتها متذکر شد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عزیز و همچنین رعایت نکات ایمنی توسط عابرین عزیز و استفاده از پل‌های عابر پیاده جهت عبور از عرض بزرگراه‌ها شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان