تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

شورای شهر اهدای کادوی تولد شهرداری به کارگردان زن را تکذیب کرد/ به درخواست عوامل فیلم برای بیلبود رایگان پاسخ داده نشده است

در پی حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص اعطای ۲۰ بیلبورد رایگان به مناسبت تولد کارگردان زن از سوی شهرداری، این خبر توسط شورای شهر تکذیب شد و آن را در حد درخواستی توصیف کردند که هنوز با آن موافقت نشده است.

رویداد۲۴-در پی حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص اعطای ۲۰ بیلبورد رایگان به مناسبت تولد کارگردان زن از سوی شهرداری، این خبر توسط شورای شهر تکذیب شد و آن را در حد درخواستی توصیف کردند که هنوز با آن موافقت نشده است.بر مبنای اخبار منتشر شده در برخی سایت‌های خبری و فضای مجازی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با شرکت در مراسم رونمایی از یک فیلم مستند به نام (سریک) با کارگردانی بهاره افشاری به عوامل این فیلم وعده اعطای ۲۰ بیلبورد مجانی در سطح شهر تهران را داده بود. این فیلم، یک مستند ورزشی بوده و به زندگی بازیکن فوتبال سردار آزمون اختصاص دارد.

محمدصادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در مراسم اکران خصوص این فیلم که مصادف با تولد کارگردان بوده شرکت کرده و در همین مراسم این وعده داده شده بود.

حسن خلیل آبادی (عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر) با اشاره به حاشیه‌هایی که در راستای این خبر ایجاد شده است، گفت: آقای حسنی در مراسم رونمایی از این مستند حضور داشتند و در این مراسم از ایشان خواهش می‌کنند که برای تبلیغ فیلم، ۲۰ بیلبورد به این فیلم اهدا شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه موضوع کادوی تولد صحت ندارد، افزود: آقای حسنی در این مراسم در مقابل این درخواست اعلام کردند که به سازمان زیباسازی نامه‌ای نوشته و در صورت موافقت این سازمان اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این درخواست در حد تقاضا بوده و هنوز با آن از سوی سازمان زیباسازی موافقت نشده است. به نظر می‌رسد آقای حسنی هم در همان مراسم قلبا رضایت نداشته و فقط برای آنکه در جمع جواب منفی ندهد اعلام کرده که حتما نامه‌ای می‌نویسد.

لازم به ذکر است این درخواست به سازمان زیباسازی شهرداری ارسال شده و سازمان هنوز عکس‌العملی نسبت به آن نشان نداده است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان