تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

وزیر دفاع :جوانان وزارت دفاع هیچگاه خود را محدود نمی‌کنند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر این نکته که جوانان وزارت دفاع هیچگاه خود را محدود نمی‌کنند و در شرایط و فضای تحریم نیز کار خود را به خوبی انجام‌ می‌دهند، تاکید کرد.


رویداد۲۴ امیر حاتمی جمع خبرنگاران درباره تاثیر تحریم‌ها بر صادرات صنایع دفاعی اظهار کرد: جوانان وزارت دفاع هیچگاه خود را محدود نمی‌کنند و در شرایط و فضای تحریم نیز کار خود را به خوبی انجام‌ می‌دهند  و خود را در چارچوب محدودیت‌ها قرار نمی‌دهند.

وی ادامه داد: دشمنان مجموعه‌ای از توطئه‌ را علیه کشورهای منطقه دارند و نمونه آن کردستان عراق بود. در حالیکه مردم کردستان عراق کاملا علاقه‌مند بودند که در چارچوب مرزهای رسمی عراق زندگی کنند، اما با فریبی که برای عده‌ای به وجود آوردند کار را تا مرحله‌ای پیش بردند که با هوشیاری مسئولین منطقه اجازه نداد این توطئه به نتیجه برسد.

حاتمی افزود: این توطئه یک برنامه بلندمدت دشمن است و آنان برای اینکه بتوانند کشورها را کنترل کنند، این برنامه را بصورت راهبردی دنبال می‌کنند.

وزیر دفاع  خاطر نشان کرد: امیدواریم با هوشیاری ملت‌های منطقه که می‌دانند جمهوری اسلامی با تمام وجود خیرخواه آنهاست، دیگر توطئه‌های دشمن  اتفاق نیفتد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان