تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

اعتراض برانکو به لغو سوپرجام: این موضوع کمی عجیب است/ قهرمانی می‌توانست به راحتی نصیب پرسپولیس شود

سرمربی پرسپولیس می‌گوید بهترین تمرین برای تیمش انجام بازی تدارکاتی است.
اعتراض برانکو به لغو سوپرجام: این موضوع کمی عجیب است/ قهرمانی می‌توانست به راحتی نصیب پرسپولیس شود

رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش در دیدار دوستانه مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: از بازی راضی هستم. مقابل یک تیم خوب و جدی بازی کردیم. همیشه مسابقه بهترین تمرین است و هم از تمرین و هم از بازی‌ها راضی هستیم. البته بهتر بود بازی‌های تدارکاتی را می‌بردیم. با این وجود در همین بازی‌ها به اشتباهاتمان پی می‌بریم و به دنبال رفع آن‌ها می‌رویم. طبیعی است بعد از سه هفته نمی‌توان انتظار داشت که بازیکنان به طور صددرصد آماده شوند.

سرمربی پرسپولیس گفت: برنامه‌ریزی ما به طوری است که برای نخستین بازی لیگ به بالاترین سطح آمادگی برسیم.

وی درباره تمدید قرارداد بیرانوند گفت: من بابت این قضیه نگران نبودم. با این حال که بسیاری از بازیکنان فیکسمان را از دست دادیم. او می‌توانست یکی از آن‌ها باشد اما در تیم ماند. وحید امیری هم تاکنون مانده است اما صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و ۴-۵ بازیکن دیگر از تیم رفته‌اند و باید جای آن‌ها را پر کنیم.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره دیدار دوستانه با گل‌گهر گفت: تیمی را انتخاب کردیم که قدرتمند است و در مسیر آماده‌سازی برای لیگ یک قرار دارد. آن‌ها می‌خواهند بهتر از سال گذشته باشند زیرا بخش خوبی از بازیکنانشان نسبت به سال گذشته در تیم‌شان باقی مانده‌اند.

برانکو درباره رضایت از روند آماده‌سازی تیمش برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر گفت: با بعضی از بازیکنان توافق کردیم که پس از نیم فصل به ما اضافه شوند. کادر فنی باقی مانده است و چهار بازیکن فیکس خود را از دست داده‌ایم. وحید امیری نیز در تمرین‌ها حضور نداشته است. علی‌رغم همه این مسائل از بازیکنانی که گرفتیم راضی هستم و آن‌ها آماده‌اند. طبیعی است که نیم فصل نخست ما بحرانی باشد. به نظر می‌آید همه چیز رو به بهبود است و اوضاع بهتر و بهتر می‌شود. از ابتدا کار را خوب شروع کردیم و در کرواسی نیز اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی دیگری را پنج‌شنبه خواهیم داشت و آماده شروع فصل خواهیم شد.

وی درباره نگرانی‌اش نسبت به تفاوت کیفیت بازیکنان اصلی و نیمکت نشینش در نیم فصل نخست گفت: نه این قضیه نگران کننده نیست. بازیکنان خوبی روی نیمکت خود داریم. اسدی و طاهرخانی پیشرفت کرده‌اند و شایان مصلح و احسان علوان زاده نیز بازیکنان خوبی هستند. ما آدام همتی را هم روی نیمکت خود داریم و از لحاظ بازیکن کم نخواهیم آورد.

برانکو درباره لغو شدن دیدار سوپرجام گفت: لغو شدن سوپرجام برنامه‌های ما را تغییر داد. این موضوع کمی عجیب است اما مربوط به فدراسیون می‌شود و کاری از دست‌مان برنمی‌آید و قهرمانی می‌توانست به راحتی نصیب پرسپولیس شود. این مساله طبیعی بود.
او درباره آمادگی تیمش برای مصاف با پدیده در هفته اول لیگ برتر و شکست کرواسی در فینال جام جهانی گفت: هنوز ۱۰ روز دیگر برای نخستین بازی خود وقت داریم. ما آماده خواهیم بود. از شکست کرواسی متاثر شدم اما به این تیم افتخار می‌کنم. قهرمان اصلی جهان، کرواسی است. دو گل نخست فرانسه صحیح نبود اما به آن‌ها تبریک می‌گویم. به هر حال این فوتبال است و تیمی که بیشتر گل می‌زند برنده است. ما به کرواسی افتخار می‌کنیم زیرا این تیم نشانه و علامتی برای این است که کشوری کوچک با قدرت به فینال مهم‌ترین مسابقه‌های ملی جهان می‌رسد. مهم این است که هدف، شجاعت و اعتقاد به هدفت داشته باشی.

برانکو اضافه کرد: به مودریچ هم بابت کسب بهترین بازیکن دنیا تبریک می‌گویم. این موفقیت کرواسی بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای فوتبال این کشور و حتی دنیا بیفتد.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره این که دالیچ برای او آرزوی موفقیت کرد و همچنین لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی گفته به شاگردی برانکو افتخار می‌کند، تصریح کرد: من از این دو تشکر می‌کنم. من هم به این افتخار می‌کنم که بازیکنی چون مودریچ داشتم. او از آن موقع استعداد بالای خود را نشان می‌داد. دالیچ نیز از مکتب مدرسه فوتبال شهر من یعنی شهر واراژدین به این سطح رسید.

برانکو درباره تفاوت عملکرد مودریچ و رونالدو در جام جهانی و تاثیر آموزه‌هایش به هافبک تیم ملی کرواسی گفت: من مودریچ را ساختم و او شاگرد من بود.

او در پایان درباره بازی دوستانه تیمش در روز پنج‌شنبه گفت: قرار است بازی دوستانه‌ای داشته باشیم ولی هنوز قطعی نشده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان