تاریخ انتشار: ۰۱:۲۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷

تهیه‌کننده فیلم "لونه زنبور": برای ادامه حیات در سینما کمدی می‌سازم

سعید خانی می‌گوید سینمای ایران در حال حاضر فاقد چشم‌انداز روشن است و بیشتر بر اساس هیجان‌ اتفاقات در سینما شکل می‌گیرد.
تهیه‌کننده فیلم

رویداد۲۴ سعید خانی تهیه کننده و پخش کننده سینما که مدتی قبل فیلم سینمایی "در وجه حامل" به کارگردانی بهمن کامیار را در مقام پخش کننده برپرده سینماها داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران این فیلم گفت: متاسفانه اکران فیلم خوب نبود و فروش خوبی هم نداشت به همین دلیل خیلی زود از اکران سینماهای تهران خارج شد ولی در برخی از شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد.

 وی ادامه داد: وضعیت بد اقتصادی و اجتماعی، بازی‌های جام جهانی فوتبال و شرایط اکران همگی دست به دست هم دادند تا این فیلم نتواند از فروش خوبی برخوردار شود.

تهیه کننده فیلم "لونه زنبور" در پاسخ به این سوال که آیا تهیه کنندگان خط فکری و ذائقه مخاطب سینما را می‌سازند، بیان کرد: خیر من کاملا با این حرف مخالفم چرا که این سینماداران هستند که خط مشی سینما را مشخص می‌کنند و کارگردان و تهیه کننده نیز براساس نظر آن‌ها اقدام به ساخت فیلم‌های کمدی می‌کند. متاسفانه اندیشه از سینمای ایران در حال حذف شدن است. بسیاری از همکاران من اگر امروز اقدام به ساخت فیلم‌های کمدی می‌کنند و حتی خود من به این دلیل نیست که از سینمای اجتماعی خوشمان نیاید، بلکه به این دلیل کمدی می‌سازیم تا بتوانیم به حیاتمان در سینما ادامه دهیم.

 خانی همچنین درباره ادامه این روند و جذب مخاطب در سینمای کمدی اظهار کرد: این روند خیلی ادامه پیدا نمی‌کند و مخاطب یک جایی از این وضعیت دلزده می‌شود و سینما دچار رکود می‌شود. همانطور که پیش از این نیز این وضعیت را تجربه کرده‌ بودیم. از آنجایی که سینما فاقد چشم انداز روشنی است هیجانی رفتار می‌کنیم و این اصلا خوب نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینما ، فیلم ، کمدی ، تهیه کننده
نظرات شما
پیشخوان