تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
مجید انصاری:

پایه صنایع نظامی کشور زمان جنگ گذاشته شد/ حقانیت ایران در دنیا مطرح شده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن با به راه‌انداختن جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را مایوس و نظام را ناکارآمد نشان دهد، بر ضرورت حفظ همگرایی و تقویت امید در جامعه تاکید کرد.
برای شکستن قدرت آمریکا به تدبیر هاشمی رفسنجانی نیاز داریم/ در اوج ناامیدی در زمان جنگ، ایشان به فکر ایجاد صنایع موشکی بودند
رویداد۲۴ حجت الاسلام مجید انصاری در دوازدهمین یادواره 117شهید «نوق »در بهرمان رفسنجان گفت: امروز کشور و انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی قرار گرفته که برای عبور از شرایط موجود نیاز به تدبیر و روش مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که تکیه بر همگرایی بیشتر داخلی و تعامل با دنیا بود، داریم. امروز همه می دانیم که در هر خانه ای چندین جوان بیکار وجود دارد که زمینه اشتغال آنها فراهم نیست و در این میان شرایط ویژه ای هم در جهان و کشور ما شکل گرفته است .
 
وی افزود: دشمنان توطئه‌هایی را علیه ایران با هدف تضعیف و تحریم نظام و انقلاب در پیش گرفته اند و در واقع امروز مثلث شوم شیطانی و در راس آن آمریکا و در کنارش منافقان و تروریست‌ها علیه ما برپا است. همزمان با این توطئه‌ها، مشکلات دیگری از قبیل بیکاری، بحران آب، گرمازدگی محصولات، عوارض طبیعی و غیرطبیعی ناشی از شدت خشکسالی هم جامعه را فرا گرفته است.
 
انصاری ادامه داد: از طرفی برخی با فرصت طلبی در زمانی که ملت در فشارها اقتصادی است، ارز دولت را می‌گیرند و کالا وارد می کنند و به قیمت گزاف می فروشند این در حالی است که کارگران و قشر کشاورزان آسیب دیده باید با دست خالی وارد منزل شوند. در چنین شرایطی مردم باید امر به معروف و نهی از منکر کنند و صرفه جویی در منابع بیشتر شود و ضمن کاهش ریخت و پاش‌های اداری، کشاورزان خسارت دیده را بانک ها و دولت یاری کنند.
 
این فعال سیاسی با تحلیل شرایط کنونی کشور گفت: برای غلبه بر مشکلات باید مدیران با دلسوزی بیشتر در خدمات رسانی به مردم روش آیت الله هاشمی رفسنجانی را اجرا کنند و برای شکستن قوه آمریکا نیاز به تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی در جهت تعامل با دنیا داریم. چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری حقانیت ایران در دنیا مطرح است و عقل و خرد هم شرط پیروزی است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشت و بیان کرد: نام ایشان با انقلاب ، ساختن ایران، جهاد و ایثار و تلاش و فداکاری قرین است. زمانی که جهان علیه ایران دست به جنگ زد و از قضا فرمانده دفاع از کشور همان آیت الله هاشمی رفسنجانی فرزند بهرمان انتخاب شد و چه شب ها و روزها در کنار دیگر فرماندهان و شهدا در جبهه های نبرد ایستاد.
 
حجت الاسلام انصاری گفت: در اوج‌ ناامیدی که ما مهمات برای ارسال به مدافعان در خرمشهر و بوشهر نداشتیم، مرحوم هاشمی رفسنجانی در فکر ایجاد صنایع موشکی و در فکر توسعه جنگ افزارهای دفاعی بود لذا امروز پایه بسیاری از صنایع نظامی کشورمان در زمان جنگ و تحریم ها بوسیله آیت الله هاشمی رفسنجانی گذاشته شد. مردم نیز به کمک آمدند از جمله اینکه منطقه نوق رفسنجان هم برای حفظ ایران و انقلاب و استقلال 117 شهید را تقدیم کرد .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
مجیدآقا هاشمی رفت که رفت روش هاشمی هم رفت که رفت مگر هاشمی نگفت موشک می خواهیم چه کنیم امروز با موشک نی شود با دنیا تعامل کرد؟بله قدرت ملت ایران را هاشمی با روابط شخصی پشت پرده اش با مک فارلین ها می خواست درهم بشکندو خانواده اش را میراث خوار انقلاب اسلامی مردم قرار دهد.امثال شما هنوز سر سفره هاشمی نشسته اید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان