تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

رونمایی از کتاب "روز بیست و یکم" با حضور فراهانی و خیراندیش

مراسم آیین افتتاح نمایش "روز بیست و یکم" با حضور بهزاد فراهانی و گوهر خیر اندیش انجام شد و این نمایش به نویسندگی و کارگردانی نیوشا محرابی همزمان با رونمایی از نمایشنامه این اثر در خانه نمایش مهرگان اجراهای خود را آغاز کرد.
رونمایی از کتاب

رویداد۲۴ دراین مراسم بهزاد فراهانی از اینکه جنبش جوانان تئاتر رونق گرفته است و همزمان با اجرا، نمایشنامه اثر که توسط نشر نسل روشن به چاپ رسیده است در دست مخطبان قرار می‌گیرد ابراز خرسندی کرد.

گوهر خیر اندیش نیز درباره اجرای این نمایش چنین گفت: خوشحالم از اینکه از یک نویسنده و کارگردان جوان چنین اجرای بی کم و کاستی دیدم. از نوع بیان و ادبیات درست این اثر لذت بردم. این اجرا نویدبخش آینده روشن ادبیات نمایشی ایران است و جای خوشحالی دارد.

وی هم چنین از بازی‌های درست و بجای بازیگران اثر تقدیر کرد.

نمایش "روز بیست و یکم" به نویسندگی و کارگردانی نیوشا محرابی و با بازی ایوب آقاخانی، سولماز غنی، سروش طاهری، بهرام سروری نژاد، رویا فلاحی، محمدرضا قلمبر، پویان یحیی پور، پریسا خواجه دهی، نگین فیروز منش و یاسمن تبریزی هر روز ساعت ۱۸ در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

 

"مورچه ها" به نوفل لوشاتلو می‌آیند

نمایشنامه‌خوانی "مورچه‌ها" به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش و کارگردانی پونه عبدالکریم‌زاده در عمارت نوفل لوشاتلو خوانش می‌شود.

نمایشنامه‌خوانی "مورچه‌ها" به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش و کارگردانی پونه عبدالکریم‌زاده، شنبه 13 مرداد ماه ساعت 21 در عمارت نوفل لوشاتلو خوانش می‌شود.

نمایشنامه "مورچه ها" اثر نویسنده انگلیسی کاریل چرچیل بوده که در سال 1962 نگارش یافته و توسط پونه عبدالکریم زاده ترجمه و کارگردانی شده است. 

نقش‌خوانان این اثر سپیده دستینه، علیرضا دستمالچی، کتایون کارایی، محمد حسنی و فاطمه یزدان‌پناه هستند و سایر عوامل عبارتند از: دستیار کارگردان سید مصطفی موسوی‌منش، انتخاب موسیقی پونه عبدالکریم‌زاده، طراح پوستر و بروشور سارا ندیمی، دستیار تهیه محمد حسنی، مشاور رسانه و تبلیغات مسعود همتیان، ساخت تیزر نگاره روحانی، مدیران اجرا آرین احمدی و شیما شامی و عکاسان امیر محنتی، نگاره روحانی و آتوسا امینی.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت اینترنتی تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کرده و یا با شماره 09192464910 تماس حاصل کنند. 

لازم به ذکر است عمارت نوفل لوشاتلو واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱است. 

 

سومین برنامه "لیتراما" در مکتب تهران

سومین برنامه "لیتراما" به اجراخوانی دونمایش از وودی آلن اختصاص خواهد داشت.

روابط‌عمومی گروه اجرایی اعلام کرد که دو نمایش "مرگ در میزند" و "قصه کوتاه آقای بزرگ" نوشته وودی آلن با طراحی و کارگردانی شیوا اردویی به زبان انگلیسی اجراخوانی خواهند داشت.

در این دو اثر که در روز شنبه سیزدهم مرداد 1397 در دوسانس 19:30 و 21 اجرا می‌شوند بازیگرانی همچون محمد سعیدی، مانوش مجدزاده و شایان دیلمقانی نقش خوانی خواهند کرد.

از علاقمندان به آثار وودی آلن و همچنین دانشجویان و هنرآموزان زبان انگلیسی دعوت می‌شود تا از این اجراها دیدن کنند.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت سومین برنامه "لیتراما" به سایت تیوال مراجعه کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان