تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

بازگشت مدافع استقلال به ورزشگاه آشنا

فرشاد محمدی مهر حضور در لیگ برتر را با تیم فوتبال ذوب آهن آغاز کرد ولی در این تیم فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرد.
بازگشت مدافع استقلال به ورزشگاه آشنا

رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال تهران دومین دیدار خود در لیگ برتر را برابر ذوب آهن برگزار می کند و فرشاد محمدی مهر هم با تیم جدید خود به ورزشگاهی بازمی گردد که یک سال در آن حضور داشته ولی فرصت حضور در لیگ برتر را برای این تیم پیدا نکرد.


محمدی مهر در فصل بعد به گیتی پسند اصفهان پیوست و سپس دو فصل را در پارس جنوبی جم پشت سر گذاشت؛ دو فصلی که با یک قهرمانی لیگ یک و صعود به رقابت های لیگ برتر و در فصل دوم با شگفتی سازی پارسی ها در مسابقات همراه شد تا محمدی مهر هم به عنوان مدافع راست ثابت تیم تارتار که بهترین پاسور این تیم هم شد به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت اضافه شود و حالا رویاهای خود را تیم استقلال تهران دنبال می کرد.


محمدی 24 ساله در اولین دیدار فصل مقابل پیکان روی نیمکت نشست و از اواسط نیمه دوم وارد زمین شد، اما در مقابل ذوب آهن این امکان وجود دارد که با توجه به شناختی که از ورزشگاه فولادشهر دارد و همینطور انگیزه برای اثبات توانایی های خود مقابل تیم سابق از سوی شفر به عنوان بازیکن فیکس بازی کند.


البته سرمربی آلمانی آبی پوشان در برابر ذوب آهن که یکی از منسجم ترین تیم های مسابقات لیگ هجدهم است، خسرو حیدری را نیز در اختیار دارد و باید ببینیم در مورد پست دفاع راست چه تصمیمی خواهد گرفت. اینکه با زوج خسرو و وریا وارد زمین می شود و یا اینکه محمدی مهر برای اولین مرتبه به عنوان بازیکن ثابت برای استقلال بازی خواهد کرد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان