تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

سرمربی تیم ملی والیبال: برای قهرمانی به جاکارتا می رویم

«ایگور کولاکوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: هرچند حریفان قدرتمندی در انتظار ما هستند، اما برای قهرمانی و کسب مدال طلا به بازی های آسیایی جاکارتا می رویم.
سرمربی تیم ملی والیبال: برای قهرمانی به جاکارتا می رویم

رویداد۲۴ کولاکوویچ در حاشیه تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم ایران که در حضور رسانه ها برگزار شد، اظهار داشت: تنها هدف ما رسیدن به قهرمانی و ایستادن بر سکوی نخست است.
وی با اشاره به اینکه شاگردانش روند آماده سازی را به خوبی طی کرده اند، گفت: بسیار آماده و البته کمی خسته هستیم. بازی‌های مهمی پیش رو داریم که از نظر مدالی مهم هستند و می تواند رویداد خوبی در راه آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد مصدومیت چند مهره اصلی تیم خود، توضیح داد: «فرهاد قائمی» با مصدومیت زانو مواجه شده و مشغول فیزیوتراپی است. «محمد موسوی» با وجود مصدومیت پا، بدون وقفه در کنار ما تمرین کرد. کمتر بازیکنی را دیدم که مثل موسوی تمرین کند و خوشبختانه هر دو بازیکنان در بازی‌های آسیایی همراه تیم ملی خواهند بود.
وی در مورد احتمال تغییرات در تیمش برای مسابقات قهرمانی جهان گفت: فاصله بین بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان کم، اما نفرات تیم ملی مدت زیادی است که در کنار یکدیگر تمرین می‌کنند و احتمال تغییر در تیم ملی بسیار کم است.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان