تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
هنرمندان، درباره خبرنگار تازه درگذشته به رویداد۲۴ گفتند

یادنامه هنرمندان برای علی وزینی

صبح روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، خبری حوزه فرهنگی دنیای رسانه را لرزاند؛ یکی از موفق ترین، با اخلاق ترین و حرفه ای ترین خبرنگاران این حوزه در یکی از بیمارستان های شیراز درگذشت؛ این خبرنگار و عکاس جوان که مدت طولانی از بیماری کبد رنج می‌برد و به منظور پیوند کبد به شیراز رفته بود، در سن 27 سالگی در بیمارستان این شهر دار فانی را وداع گفت.
رویداد۲۴ - سیدمحمدصادق سیادت: صبح روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، خبری حوزه فرهنگی دنیای رسانه را لرزاند؛ یکی از موفق ترین، با اخلاق ترین و حرفه ای ترین خبرنگاران این حوزه در یکی از بیمارستان های شیراز درگذشت؛ این خبرنگار و عکاس جوان که مدت طولانی از بیماری کبد رنج می‌برد و به منظور پیوند کبد به شیراز رفته بود، در سن 27 سالگی در بیمارستان این شهر دار فانی را وداع گفت.

اما این ختم ماجرا نبود، داغ علی وزینی آنقدر سنگین بود که عده ی زیادی از هنرمندان و اهالی رسانه همچنان بر باور این خبر تردید دارند؛ اکثریت هنرمندان اورا خبرنگار خوش اخلاق و مودبی می دانستند که حال در بین شان نیست و این نقطه ی تاسف برانگیز این ماجراست.

یادنامه هنرمندان برای علی وزینی

جمعی از دوستان هنرمند علی وزینی در پاسخ به سوال مشترک رویداد۲۴ با محوریت توصیف این خبرنگار جوان، اخلاقش را مهمترین شاخصه آن مرحوم دانستند؛ در ادامه متن کامل پاسخ هنرمندان به این سوال از نظرتان می گذرد:

نیوشا ضیغمی:
علی وزینی را با سایت سینمافا و به واسطه کار میشناختم، بسیار مودب و متعهد بود و با علاقه زیاد کار میکرد و اینکه از سن کم کارش را آغاز کرد، که این امر بسیار قابل احترام بود.

فلور نظری:
علي وزيني .... بله اقاي علي وزيني ، اشك مجال گفتگو نمي دهد ... واقعا رفت ؟! علي وزيني پسر جوان باهوش و شريف و محترم و فوق العاده مودب رفت ؟ خدايا  نمي دونم چي بگم  هنوز شُكه ام  ...

يادم مياد اولين بار وقتي باهام تماس گرفتند در مورد يه كار مستند در مورد ديدني ها و آثار باستاني همدان از ادب و متانتشون خوشم اومد و بي هيچ دلنگراني با اينكه دستمزدم زياد نبود ولي كار رو قبول كردم بعد كه رفتم  همدان فقط ادب و اصالت  ديدم  جوري كه سراسر كار  آرامش داشتم  در عين جديت  صميمي و مهربان بودند  ، فقط از خدا مي خوام به خانواده عزيزش صبر ، صبر ، صبر  عنايت كنه.
يادش هميشه با ماست

بهاران بنی احمدی:
اقاي وزيني هميشه به من لطف داشتند، فكر ميكنم با همه هنرمندان همين رفتار را داشتند؛ واقعیتش باورش برام سخته كه ديگه با آرامش و ادب هميشگيشون تماس نميگيرند و ديگر بهاريه از من نميگيرند.
رفتار و متانت علی وزینی مثال زدنی بود، این را زمانیکه با او همکلام میشدید به واقع حس می کردید.

هنگامه قاضیانی:
علی وزینی بي ادعا، آرام، مهربان و مسئول بود.
آخرين خاطره خوبي كه ازش دارم زماني كه من تحريم خبري شده بودم، تو سايت خبريشون سنگ تمام گذاشت براي خبرهاي كنسرت بانوان ١٩ دي من در تالار وحدت،  بعدها فهميدم كه چقدر براي خبر كمك كرده 
روحش آرام است چون روح بزرگي داشت كه فقط مهر و عشق ميورزيد به فرهنگ و هنر و ادب و انسانهاي اطرافش، بي منت مهر میبخشید.

آناهیتا نعمتی:
من آقاي وزيني را از فيلم ال شناختم، جشنواره فجر؛ آرامش و محجوب بودنش زماني كه ميخواست مصاحبه كند و يا عكس بگيرد به خوبی در خاطرم است، زماني كه با سينمافا آشنا شدم و اينكه ديدم اونجا هم بي حاشيه خبر رساني ميكند، و آخرين بار هم براي فيلم خواب تلخ حضورش رو به ياد دارم.
روحش شاد

علی برقی:
مهربانی، آرامش و خوش قلبی علی وزینی را همه دیده بودند، او بسیار خاکی و متواضع بود؛ خاطرم هست در جشنواره فجر سال پیش همدیگر را دیدیم و کلی عکس ازم گرفت و منو از گیت رد کرد یه فیلم دیدم دمش گرم .خیلی با محبت بود.روحش شاد و یادش گرامی.
حیف شد که رفت

نعیمه نظام دوست:
علی وزینی انسان شایسته، مودب، آرام و بی نهایت دوستداشتنی بود، متاسفم که همچین انسان با ارزشی رو از دست دادیم؛ یادمه چندسال پیش بود که اولین بار برای مصاحبه با من تماس گرفت و خودش و معرفی کرد، کلی از نوع برخوردش خوشم اومد و قرار مصاحبه رو باهم گذاشتیم ازش خواستم که شماره موبایلش و برام بفرسته که بتونم سیو کنم، چون عادت دارم که برای اعیاد و مناسبتهای مختلف به دوستان خبرنگاری که طی سال زحمت میکشند و یاد ما هستند پیامک تبریک میفرستم و این بود عادت همیشگی ما که گاهی ایشون پیشدستی میکرد و من و شرمنده میکرد و همیشه من و یاد میکرد .

واقعا از خبر فوتش شوکه شدم و نمیخواستم باور کنم، بلافاصله به دوتا شماره ای که ازش داشتم زنگ زدم ولی متاسفانه  خبر واقعیت داشت و کلی گریه کردم چون من طاقت شنیدن خبر مرگ رو ندارم به خصوص که جوون باشه تازه اگه از دوستان و آشنایان باشه که داغونتر میشم.
علی جان وزینی دوست و خبرنگار خوب و مهربونم روح عزیزت شاد و یادت گرامی ،همیشه به یادت هستیم.

گلاره عباسی:
خداوند رحمتشون كنه
جناب وزینی از همکاران و اهالی مطبوعات بودند و بسیار هم دل و همراه و همیشه خوش قلب...

احسان کرمی:
علي بي نهايت مودب بود و اهل هياهو نبود و آرام كارش را انجام ميداد؛ از خاطرم نمی رود اختتاميه جشنواره نوجوان در همدان بي نهايت مهمان نوازي كرد، به خصوص نيمه شبي كه ما را به گنجنامه برد.

پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 در گذشت خبرنگار جوان، مرحوم علی وزینی را به خانواده ی این عزیز از دست رفته و اهالی حوزه سینما تسلیت عرض می نماید.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان