تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

سرمربی تیم ملی تکواندو: اوج هنر رجبی در دیدار فینال بود

«فریبرز عسگری» سرمربی تیم ملی تکواندو ایران، با بیان اینکه حریف ازبک «سعید رجبی» در دیدار فینال بازی های آسیایی بسیار زیرک بود و بسته بازی می کرد، اظهار داشت: اوج هنر رجبی در دیدار فینال بود.
سرمربی تیم ملی تکواندو: اوج هنر رجبی در دیدار فینال بود
رویداد۲۴ عسگری درباره کسب مدال طلا توسط رجبی اظهار داشت: رجبی واقعا امروز مسابقات سختی را سپری کرد و کسب این مدال اصلا راحت نبود؛ سعید در دور اول یک فینال زودرس با حریف کره ای داشت که توانست به خوبی از پس این مبارزه برآید.
وی ادامه داد: حریفان چینی و قزاق رجبی هم از کیفیت خوبی برخوردار بودند، اما اوج کار سعید در فینال مقابل حریف ازبکستانی بود که یکی از بهترین های حال حاضر جهان است.
سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه می دانستیم این تکواندوکار ازبک حریف زیرکی است و خیلی بسته بازی می کند، اظهار داشت: مجبور بودیم به همین شکل بسته بازی را ادامه دهیم؛ اگر قرار بود بازی باز باشد، این نتیجه رقم نمی خورد چون حریف واقعا توانمند بود.
عسگری خاطرنشان کرد: قرار نبود کار به راند طلایی بکشد و قرار بود رجبی تا راند آخر بازی را مدیریت کند و در اواخر فشار بیاورد و امتیاز بگیرد، ولی حریف ازبک در اواخر مسابقه فشار آورد و اجازه چنین کاری را نداد.
وی گفت: خدا را شکر در راند طلایی آن اتفاقی که می خواستیم، رخ داد و حریف ازبک ساکن شد تا سعید توانست ضربه اش را بزند و طلایی شود.
عسگری درباره مبارزه های اوزان دیگر در روزهای آینده بعد از کسب یک مدال برنز و یک طلا در دو روز نخست گفت: انصافا بچه های ما زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم در روزهای آینده هم تکواندوکاران بتوانند توانایی های خود را ثابت کنند تا بتوانیم دل ملت را شاد کنیم.
رجبی جوان شایسته تکواندوی ایران امروز (سه شنبه) در ادامه رقابت های تکواندوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018، به مدال طلای وزن به اضافه 80 کیلوگرم دست یافت تا چهارمین نشان زرین کاروان ایران را به ارمغان آورد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان