تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

محدودیت های ترافیکی پلیس به مناسبت عید غدیر در جاده های مازندران

محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید غدیر از امروز ۷ شهریور تا روز شنبه ۱۰ شهریور در جاده های مازندران اعمال می شود.
محدودیت های ترافیکی پلیس به مناسبت عید غدیر در جاده های مازندران
رویداد۲۴سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس Police راه مازندران، به محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در جاده‌های مازندران اشاره کرد و گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۷ شهریور تا ۲ بامداد روز پنجشنبه ۸ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج نیز بصورت یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز ۷ شهریور تا ۲ بامداد روز پنچ شنبه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع کامیون در جاده هراز از ساعت ۷ صبح امروز ممنوع شد، افزود: رفت و آمد در جاده چالوس در محدوده های، ولی آباد، دزبن و شاه چشمه و در جاده هراز حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو سنگین است.

وی گفت: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۹ شهریور تا ۲ بامداد شنبه ۱۰ شهریور از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس همچنان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت وآمد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ شهریور ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان