تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
آغاز کمپین لبخند مهر؛

تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند توسط بهزیستی

جانشین رئیس سازمان بهزیستی از آغاز کمپین لبخند مهر خبر داد و گفت: این کمپین با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند از سوی بهزیستی در مناطق محروم و کم برخوردار آغاز شد.
تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند توسط بهزیستی
رویداد۲۴ پهبد پورشبانان در مراسم افتتاح کمپین لبخند مهر افزود: بهزیستی تلاش کرده تا اعتماد عمومی مردم نسبت به این سازمان افزایش پیدا کند و خوشبختانه توانسته ایم با شفافیت در حوزه مشارکت‌های مردمی، موفقیت‌های خوبی به دست آوریم.

وی افزود: سازمان بهزیستی اقدامات زیادی در شرایط بحرانی مانند زلزله کرمانشاه برای مددجویان و سایر اقشار نیازمند و زلزله زده کرمانشاه انجام داده به طوری که در بدو وقوع زلزله ستادی در سازمان تشکیل و خدمات موردنیاز را به زلزله زدگان آغاز کرد.

جانشین رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه خدمات روانشناختی، روانشناسی، ارائه خدمات به آسیب دیدگان توسط اورژانس اجتماعی و حمایت از کودکان بی سرپرست از جمله این خدمات بوده است، گفت: در هفته‌های گذشته نیز خدمات ساخت ۱۰ روستامهد در مناطق زلزله زده کرمانشاه آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه کمپین تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند از دو سال پیش در سازمان بهزیستی آغاز شده است، گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند توسط این کمپین به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.

به گفته پورشبانان، کمک‌های جمع آوری شده میان دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق کم برخوردار با همکاری آموزش و پرورش توزیع می‌شود و خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی کمک‌های خود را به این کمپین اهدا کنند.

وی گفت: سهم هر دانش آموز در طرح لبخند مهر ۱۰۰ هزار تومان به صورت نقدی همراه با لوازم التحریر خواهد بود.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان