تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

زاتورسکی: پس از درگیری با معروف، کل تیم پشت کوبیاک درآمدند

لیبروی باسابقه تیم ملی والیبال لهستان گفت: بعد از حواشی پایانی ست سوم انگار آتشی در ما افروخته شد.
زاتورسکی: پس از درگیری با معروف، کل تیم پشت کوبیاک درآمدند
 

رویداد۲۴ پاول زاتورسکی لیبروی تیم‌ ملی والیبال لهستان پس از کسب پیروزی برابر ایران و تثبیت صدرنشینی مدافع عنوان فهرمانی در گروه D اظهار کرد: ما برای بازی با ایران تمرکز زیادی داشتیم و توانستیم اشتباهاتمان را کنترل کنیم. خوشحالیم که ایران را شکست دادیم ولی باید بدانیم یک بازی سخت‌تر از ایران در انتطار ماست. بلغارستان حریف بسیار قدرتمندی است و هواراران پرشوری دارد و باید هوشمندانه بازی کنیم.
زاتورسکی درباره حواشی پیش آمده بین سعید معروف و بازیکنان لهستان در اوخر ست سوم و در حالی که ایران ۲۲ بر ۱۹ از لهستان پیش بود ولی در پایان ۲۵ بر ۲۲ بازنده شد، گفت: من‌ معروف را ناراحت نکردم. نفر دیگری این کار را انجام داد. می‌دانید چه کسی؟ "کوبیاک". سپس کل تیم هم پشت او درآمد.
او افزود: من در اصل نفهمیدم چه اتفاقی افتاد چون پشتم به تور بود و داشتم برمی‌گشتم. بازیکنان حریف کوبیاک را تحریک‌ کردند و او هم کاری که درست بود را انجام داد. او بازی‌های زیادی با ایران انجام داده و می‌داند در چه دقایقی از بازی این اتفاقات رخ می‌دهد. این یک‌نوع جنگ روانی بود که خیلی اهمیت داشت. ما ۲۲ بر ۱۹ عقب بودیم و بعد از این اتفاق انگار آتشی در ما افروخته شد. این‌ چیزها برخی مواقع مهم هستند و گاهی ارزش ندارند ولی شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد ما ست سوم را نمی‌بردیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان