تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷
معاون شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

تعمیر خط آب غدیر به تعویق افتاد/ کمبود آبی در آبادان و خرمشهر نداریم

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تعمیرات بر روی کانال آبرسانی ام الدبس به تعویق افتاده است و به تبع آن مردم در شهرهای آبادان و خرمشهر با بحث کمبود آب مواجه نیستند.

رویداد۲۴مهرداد قنواتی، در خصوص بحث کاهش آب در شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: سازمان آب و برق خوزستان اعلام کرده بود که قرار است تعمیراتی را بر روی کانال آبرسانی ام الدبس انجام دهد، اما این موضوع به تعویق افتاده است.

وی افزود: تعمیرات بر روی کانال آبرسانی ام الدبس به معنای قطعی کامل آب در شهرهای آبادان و خرمشهر نیست و در این زمینه مردم شهرهای آبادان و خرمشهر فقط با کاهش دبی آب مواجه خواهند شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در صورت انجام تعمیرات مورد نظر، مردم در شهرهای آبادان و خرمشهر حدود 4 روز با کاهش آب مواجه می‌شدند که البته بر اساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان این تعمیرات به تعویق افتاده است.

قنواتی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که یکی از خطوط انتقال آب به تعمیرات نیاز دارد، با بحث کمبود آب مواجه خواهیم شد زیرا بخشی از تولید کاهش پیدا می‌کند و در این زمینه نیاز است تا در زمان تعمیرات مردم نسبت در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انتقال آب
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان