تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

شهرداری گنبد میهمان خود شهروند اراک را با شکست بدرقه کرد

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته اول لیگ برتر والیبال کشور، تیم شهروند اراک را با نتیجه سه بریک شکست داد.
شهرداری گنبد میهمان خود شهروند اراک را با شکست بدرقه کرد
رویداد۲۴ هفته اول لیگ برتر والیبال کشور، عصر روز چهارشنبه با 6 بازی همزمان آغاز شد و تیم شهرداری گنبدکاووس با حمایت بیش از 5 هزار هوادار پرشور خود در سالن المپیک این شهرستان از میهمان خود شهروند اراک پذیرایی کرد.

شهرداری گنبد در گیم اول بسیار طوفانی ظاهر شد و در همان دقایق ابتدایی برتری خود بر حریف را با فاصله 4 امتیازی به نمایش گذاشت.

شهروند اراک که در دقایق ابتدایی تحت تاثیر جو پرشور سالن قرار گرفته بود رفته رفته خود را یافت و توانست در امتیاز 15 با میزبان برابر شد ولی در نهایت تیم شهرداری گنبد با کسب نتیجه 25 بر 23 گیم اول را به نام خود ثبت کرد.

وقت دوم این بازی با تشویق های بی امان تماشاگران گنبدی، با هیجان آغاز شد و بازیکنان گنبدی با انرژی مضاعف و با استفاده از سرویس های سرعتی احسان دانش دوست 9 امتیاز پیاپی کسب کرد و اختلاف 8 امتیازی 18 بر 10 را رقم زد.

درحالی که شیرازه تیم شهروند اراک با سرویس های سرعتی از هم پاشیده بود، تیم میزبان توانست با کسب نتیجه 25 بر 13 فاتح گیم دوم باشد.

گیم سوم درحالی آغاز شد که همه تماشاگران انتظار یک برد مقتدرانه 3 بر صفر را داشتند ولی بازی به گونه ای دیگر رقم خورد و تیم شهروند اراک توانست در ابتدای بازی با 5 امتیاز فاصله از حریف خود نبض بازی را در دست بگیرد.

در این گیم بازی با حواشی همراه شد و درگیری لفظی بازیکنان دو تیم به روی سکوها نیز کشید و باعث اعتراض هواداران به تیم میهمان شد و در نهایت، گیم سوم با نتیجه 21 بر 25 به سود تیم میهمان به پایان رسید.

از ابتدای وقت چهارم بازی به صورت پایاپای دنبال شد و سرانجام در یک گیم نفسگیر تیم شهرداری گنبدکاووس توانست با کسب نتیجه 31 بر 29 امتیاز اولین بازی لیگ برتر را برای خود به ثبت برساند و باعث شادی هوادارانش شود.

در این دیدار که با حضور مسئولان شهرستانی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بهروز جعفری و محمد عشق دوست به ترتیب داوران اول و دوم بودند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان