تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷
یک نماینده مجلس:

باید وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور را با عقلانیت بررسی کرد/ برنامه‌های شریعتمداری را بررسی می کنیم

یک عضو فراکسیون امید تأکید کرد: در دو جناح سیاسی افراد تندی حضور دارند که رفتارشان به منافع کشور آسیب می‌رساند. اما باید وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور را با عقلانیت بررسی کرد. منطق حکم می‌کند که بعد از معرفی وزرای پیشنهادی ابتدا آن‌ها را موردبررسی قرار داده و بعد در مورد آن‌ها نظر بدهیم. باید برنامه‌های عملی و توانایی‌ها و اشراف وزرا در حوزه‌ای که برای آن معرفی می‌شوند را بررسی کرد.
باید وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور را با عقلانیت بررسی کرد/ برنامه‌های شریعتمداری را بررسی می کنیم
رویداد۲۴علی‌اکبری نماینده شیراز و عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی در خصوص قطعی شدن معرفی محمد شریعتمداری به‌عنوان وزیر پیشنهادی رفاه، کار و تأمین اجتماعی، گفت: ما هم شنیده‌ایم که ایشان می‌خواهند به‌عنوان وزیر پیشنهادی کار معرفی شوند و امیدواریم که این جابجایی مؤثر باشد. چون وزارت صمت با وزارت کار دو وزارتخانه مجزا باکار متفاوت هستند.

وی، در پاسخ به اینکه چه اقدامی باید انجام داد تا وزرای پیشنهادی قربانی کش مکش‌های سیاسی نشوند، ادامه داد: اینکه چه راه‌حلی وجود دارد پاسخ سختی است، چون همه‌چیز ما سیاسی شده است. نگاه سیاسی و سلبی به موضوعات گاهی کار دست جامعه می‌دهد. باید در جلسات گفتگو‌ها و رایزنی‌ها تلاش کرد تا این رویه تعدیل شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: در دو جناح سیاسی افراد تندی وجود دارند که رفتارشان به منافع کشور آسیب می‌رساند. اما باید وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور را با عقلانیت بررسی کرد.

اکبری با تأکید بر لزوم بررسی وزرای پیشنهادی، گفت: منطق حکم می‌کند که بعد از معرفی وزرای پیشنهادی ابتدا آن‌ها را موردبررسی قرار داده و بعد در مورد آن‌ها نظر بدهیم. باید برنامه‌های عملی و توانایی‌ها و اشراف وزرا در حوزه‌ای که برای آن معرفی می‌شوند را بررسی کرد.

او ادامه داد: باید محمد شریعتمداری که برای وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی معرفی‌شده را ابتدا بررسی کرد و بعد در خصوص ایشان نظر داد، چون حوزه کار متفاوت است و لازم است که برنامه ایشان را موردبررسی قرار دهیم.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: فراکسیون امید و سایر فراکسیون‌های مجلس وزرای پیشنهادی را بررسی خواهند کرد و سپس نظر فراکسیون‌ها اعلام می‌شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان