تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

آغاز عملیات به زراعی در شرق تهران

شهردار منطقه ۱۳ از آغاز عملیات به زراعی بوستان‌ها و قطعات فضای سبز با هدف ایجاد فضای مطلوب شهری در نواحی چهار گانه خبر داد.
 رویداد۲۴مرتضی رحمان زاده با اشاره به عملیات به زراعی بوستان‌ها و قطعات فضای سبز با هدف ایجاد فضای مطلوب شهری گفت: عملیات هرس و به زراعی شامل کندوکوب، برداشت خاک مازاد و خاک دهی، ترمیم تشتک‌ها، ترمیم تنه، قیم گذاری، کنده کشی، هرس درختان و درختچه ها، کوددهی، برف تکانی و... از فعالیت‌های مهم اجرایی فضای سبز در شش ماهه دوم سال است که مطابق دستورالعمل سازمان بوستان‌ها از ۱۵ مهرماه صورت گرفته و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.

وی افزود: به منظور اجرای صحیح عملیات مذکور کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز از مسیر‌های برنامه ریزی شده جهت اجرای عملیات بازدید و در کلاس‌های آموزشی ویژه ناظران، کارشناسان و عوامل نواحی، آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه با آغاز دوره سرما و انجام فعالی‌های اجرایی این فصل و لزوم آمادگی پیمانکاران فضای سبز نواحی، بازدید از ادوات هرس و به زراعی با حضور رییس گیاه‌پزشکی سازمان بوستان‌ها، رئیس فضای سبز، مسئول مرکز تحقیقات و کارشناسان، ناظرین وعوامل نواحی صورت گرفت، اظهار داشت: در این بازدید، ادوات، تجهیزات و نهاده‌های مورد نیاز پیمانکاران جهت اجرای برنامه و اقدامات شش ماهه دوم سال مورد ارزیابی قرار گرفت.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان