تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
خط و نشان از آن سوی دنیا!

دلیل شورش و جنجال سعید معروف علیه رییس

سعید معروف پس از ماجرای رفتن خوش‌خبر پستی در اینستاگرامش نوشت و به رئیس فدارسیون والیبال تاخت.
دلیل شورش و جنجال سعید معروف علیه رییس
رویداد۲۴ ماجرای اخراج امیر خوش‌خبر از والیبال مدت‌ها پیش کلید خورده بود. همان روز‌هایی که ضیایی در بدو ورود به فدراسیون والیبال شمشیر را از رو کشیده بود و مهره‌های داورزنی را یکی‌یکی بیرون می‌کرد. اما رییس پرحاشیه فدراسیون والیبال به وضوح دید که هزینه اخراج خوش‌خبر به تنهایی از تمام نفرات دیگر بیشتر است و قیدش را زد و گذاشت شرایط برای این اتفاق مهیا شود و حالا در وضعیتی که خودش هم ماندگار نیست، تصمیم به اخراج او گرفت. والیبال حالا به حدی حاشیه دارد که رفتن خوش‌خبر آن‌قدر‌ها هم حاشیه‌ساز نمی‌شود، اما با این حال باعث واکنش تندی از سعید معروف شده است. او حالا از آن‌طرف دنیا برای رییس رفتنی والیبال خط و نشان می‌کشد.

سعید معروف آن‌قدری در والیبال بوده که دیگر شیوه اخلاق و رفتارش برای همه واضح و روشن باشد. بازیکنی که در لیگ جهانی ۲۰۱۴ آن ماجرا را پیش آورد و در آمریکا با کواچ به مشکل خورد و در زمان‌های دیگر مقابل هیچ مشکلی سکوت نکرد، حالا می‌گوید که ماه‌هاست چیزی نگفته تا تیم ملی ضربه نخورد! اما حالا آن‌قدر از رفتن خوش‌خبر ناراحت شده که از نالایق بودن رییس می‌گوید و به او می‌تازد.

سعید معروف دوشنبه شب و در آستانه بازی دوم تیمش در لیگ ایتالیا، پس از ماجرای رفتن خوش‌خبر با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: «چند وقت پیش فکر می‌کردم که یه سرى اتفاقا داره میوفته که نه تنها ترمز والیبال کشیده شه بلکه باید سرعت پسرفتش بیشتر از پیشرفتش باشه. امروز خبری شنیدم که تایید کرد بازم درست فکر می‌کردم. کسى رو گذاشتن تو راس کار که سرعت تخریبش خوب باشه و اصلا نفهمه چیکار داره می‌کنه. اصلا این آدم شعور درک مسائل‌رو نداره، نه به دلیل اینکه زبان والیبال سخت باشه یا من خیلى پیچیده حرف زده باشم نه، فقط قدرت فهمش رو نداره. سکوت کردیم که قبل بازی‌هاى آسیایى و جام جهانی تیم ضربه نخوره ولى بعد این همه ندانم‌کارى، برکنارى سرپرست تیم بدترین اتفاق ممکن بود. امیدوارم قبل از اینکه داستان ملا‌نصرالدین و حیوون روى پشت بوم خونش تکرار بشه، وزارت محترم ورزش سریعا قانون بازنشسته‌ها رو اجرا کنه که این آقا فکر نکنه هر کارى دلش بخواد میتونه بکنه. به امید روزى که دیگه آدم‌هاى نا‌لایق رو تو پست ریاست نبینیم.»

بررسی بند بند این نوشته نکات زیادی در خود دارد که مهم‌ترین آن، همان ماجرایی است که در مورد صحبت‌های محمد موسوی هم صدق می‌کرد. حالا معروف هم مانند موسوی زمانی که می‌بیند ضیایی رفتنی است و در والیبال نخواهد ماند، خیلی راحت رییس کنونی فدراسیون را «فاقد شعور و درک» می‌خواند و معتقد است او فهم لازم برای فهمیدن والیبال را ندارد.

آیا معروف واقعا مراعات والیبال را کرده است؟ با توجه به شناختی که از این بازیکن وجود دارد، آیا واقعا باور پذیر است که تمام مشکلات و شرایط را دیده و چیزی نگفته و کاری نکرده تا تیم ملی در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی ضربه نخورد؟ آیا واقعا سعید معروف این‌قدر خویشتنداری داشته و کسی نمی‌داند؟ آیا واقعا این‌طور نیست که حالا سعید معروف هم مثل محمد موسوی مطمئن شده ضیایی رفتنی است و به این راحتی به او بی‌احترامی کرده؟ کاپیتان تیم ملی در توانایی‌های فنی‌اش شکی نیست، اما در بحث‌های اخلاقی همواره لنگ زده و می‌زند. او این‌بار هم به هیچ‌وجه حق این را نداشته که به رییس فدراسیون، با هر آرایش فکری و رفتاری، به این راحتی توهین کند.

از جلسه خصوصی و آوردن حامی‌مالی تا پست توهین‌آمیز

سعید معروف در ماه‌های اول حضور ضیایی در فدراسیون والیبال، در جلسه‌ای خصوصی به دیدن او رفت. جلسه‌ای که تصویر آن به بیرون درز کرد و حرف و حدیث‌های زیادی را پیش کشید. در نهایت هم مشخص شد او واسطه‌ای است برای جوش دادن معامله یک حامی‌مالی با فدراسیون! معامله‌ای که گویا به سرانجام نرسیده که حالا کاپیتان تیم ملی اخراج امیر خوش‌خبر را بهانه قرار داده تا دق و دلی‌هایش را سر رییس خالی کند.
 
رییسی که پس از رقابت‌های قهرمانی جهان با صراحت از بازیکن‌سالاری در تیم ملی انتقاد کرد و به این ماجرا پرداخت. حالا بازیکن‌سالاری اگر در تیم ملی وجود داشته باشد (که دارد) آیا سر منشأ و نقطه بالایی هرم آن کسی جز سعید معروف است؟
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمد احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
بهتر بودبا لحنی زیباتر سخن میگفتی که نشان بدهد انسان با فرهنگی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
1
مرسي سعيد جان ادم بايد واقعيت بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
0
سعید من تنها نیست اگه کوچک ترین کاری به علیه سعید انجام بدین اون موقع میفهمید طرفدار های سعید کی هستن سعید کاری رو انجام داد که شما و هزاران نفر دیگه جرأت انجامش رو نداشتید و والیبالیست هایی که سعید رو لایک کردن با نظر اون موافقن خذط قرمز والیبال ایران کاپیتانشه که اگه اتفاقی براش بیفته دیگه............
نظرات شما
پیشخوان