تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

حذف شهرجردی از کاراته قهرمانی جهان/ صادقی راهی شانس مجدد شد

کاتاروی تیم مردان ایران در بخش انفرادی با شکست مقابل حریفان حذف شد و کاتاروی تیم بانوان راهی جدول شانس مجدد شد.
حذف شهرجردی از کاراته قهرمانی جهان/ صادقی راهی شانس مجدد شد
رویداد۲۴ از صبح امروز (سه‌شنبه) ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۷ بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور ۱۱۱۷ کاراته‌کا از ۱۴۰ کشور جهان، به میزبانی شهر مادرید در کشور اسپانیا و با برگزاری رقابت‌های کاتای انفرادی آغاز شد که تا کنون، نماینده مردان ایران حذف شد و کاتا روی بانوان ایران راهی جدول شانس مجدد شد.

به این ترتیب ابوالفضل شهرجهردی نخستین نماینده کاراته کشورمان در بخش کاتای انفرادی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر از سد "یوکی یوجیهارا" از سوئیس گذشت و در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر "الساندرو آمدو دی جیوانی" از بلژیک را شکست داد. او در دور سوم نیز با نتیجه ۵ بر صفر از سد "کای ترونگ" از سوئد گذشت اما در مسابقه چهارم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب "ایلجا اسمرگونر" از آلمان شد.

با این نتایج در صورت راهیابی حریف آلمانی به مرحله بعد شهرجردی می‌توانست در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند اما به دلیل باخت کاتا روی آلمانی نماینده ایران نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در ادامه فاطمه صادقی نماینده کاتای بانوان ایران در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر از سد "ریم داغی" از تونس گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه  ۴ بر یک "اما روت ون" کاتا روی اسکاتلندی را شکست داد ولی در مسابقه سوم خود با حساب ۵ بر صفر مغلوب "کیو شیمیزو" از ژاپن شد.

نماینده تیم کاتای بانوان ایران در بخش انفرادی، به دلیل راهیابی "کیو شیمیزو" کاتاروی ژاپنی به فینال این رقابت‌ها می‌تواند برای کسب مدال برنز در جدول شانس مجدد به مصاف رقبایش برود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رزمی ، کاراته ، ایران ، اسپانیا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان