تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبری که بیرانوند را در آستانه انتقال به پرسپولیس شوکه کرد

پرسپولیسی ها ظاهرا به شدت خواهان جذب خسوس دروازه بان استقلال خوزستان هستند.
رویداد24- پرسپولیسی ها ظاهرا به شدت خواهان جذب خسوس دروازه بان استقلال خوزستان هستند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت تهران در آستانه پیوستن به پرسپولیس است. این خبری است که در یکی دو هفته گذشته، قویا شنیده می شود.بیرانوند فصل گذشته استقلالی بود و در نیم فصل هم نشانه های استقلالی بودنش را بروز می داد اما ناگهان پرسپولیسی شد. این تغییر رنگ برای بیرانوند دردسرهایی داشت و باعث شد تا آبی ها علیه اش موضع گیری کنند و حتی به تمرین نفت بروند تا با او دربیفتند! بیرانوند این روزها هر جا می نشیند از حضورش در پرسپولیس می گوید اما در یکی دو روز گذشته خبری شنیده که باعث ناراحتی اش شده است؛ مذاکره پرسپولیس با خسوس دروازه بان استقلال خوزستان. 

بیرانوند در نفت تهران نشان داد که کم حاشیه ساز نیست. او در طول فصلی که رو به اتمام است، چند بار جنجال ساز شد، به ویژه وقتی در نیم فصل می خواست به پرسپولیس برود. او به اردوی نفت در ترکیه رفت و حتی نزدیک بود وسط اردو اخراج شود. گویا پرسپولیسی ها با توجه به این اتفاقات، کمی به سمت خسوس غش کرده اند. این گلر برزیلی در استقلال خوزستان عملکرد فوتبال العاده ای داشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
اینجا ایرانه اروپا نیست تو اروپا هم فیگو رنگ عوض کرد محوشد.
ما هم جای پرسپولیس بودیم دروازه با رنگ عوض کن رو نمی گرفتیم هر چقدر هم خوب بود خوب باشه.
فردا با تیم ما اینجوری نکنه اونم تو جا و لحظه حساس.
بعد بازی ها هنوز تموم نشده قرارداد داری مقابل تیم حریف هم بازی داری اظهار علاقه به تیم مقابل کنی.
این چه معنیی میده ؟ کاری نادرست و غیر حرفه ای.
همینجا نسخه اقای بیرانوند پیچیده شد. و رسانه ها حالا به خاطر چه چه علتهایی پر و بال دادن اخبار غیر واقعی منتشر کردن
کار خودت هم باشه بهت مشتبه میشه و خودت خودتو گول میزنی .البته چه گول بخوربی نخوری رسانه ها با منظور بدون منظور ازت تعریف کنن تو رو اون تیمی بدونن دیگه فایده نداره کار از کار گذشته. پس اقای بیرانوند اشتباه بزرگی کردی مثل اشتباهی اشتباه بزرگی که رحمتی اقای رحمتی کرد اون برای تیمش تو برای خودت ،سرنوشتت .اینده ات .نمی دونم ریش گذاشتی !!!اگه از بستگان فامیلاتون فوت کردن خدا رحمتشون کنه. دیگه اشتباه نکن. همه چیز هم پرسپولیس استقلال نیست. تونستی برو خارج المان ایتالیا اسپانیا. ناشکر نیستیم عمر ماها که سالها هدر رفت پوسید و از بین رفت. فوتبالمونم مجانی بود. یادت باشه عمر حرفه ایت چند سال بیشتر نیست. فکر اینده و سلامتیتو بکن . درامدی برای اینده داشته باش پس انداز کن. خدا رو سعی کن همیشه شکر کنی و طمع نکنی. حسابگر باش ولی خسیس نه. بعضی وقتها هم دست و دلباز باش. منطقی دست و دلباز باش .بعضی وقتها هم شاید از رو دل و احساست باشد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان