تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

هشدار دادستان به پارلمان!/ منتظری: در مجلس چه خبر است؟

دادستان کل کشور گفته باید در انتخاب‌های خود دقت بیشتری داشته باشیم، امروز در مجلس ما چه خبر است؟ ببینید چه سخنانی بیان می‌شود!

هشدار دادستان به پارلمان!/ منتظری: در مجلس چه خبر است؟

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین منتظری در جلسه مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: ترامپ از زمان شروع ریاست جمهوری خود بیش از ۳۰۰ نفر را مأمور کرده تا بتواند بر مشکلات اقتصادی این مملکت بیفزاید، امروز تمام عناصر آنان در کشور وجود دارند تا نابسامانی‌های کشور افزایش پیدا کند.

دادستان کل کشور گفته قریب به هفت سال است که رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند و سالی را به این اسم نام‌گذاری نمودند، اما کار زیادی در این خصوص انجام‌نشده است.

منتظری بیان داشت: امروز بیش از ۹۰ درصد از مسائل اجرایی کشور در اختیار دولت و قوه مجریه است و مسئولانی که باید با شرایط جنگ اقتصادی به میدان بروند، اعتقادی به اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری نداشته و ندارند.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب یک وظیفه‌ای دارد که به وظیفه خود عمل کرده و تذکر می‌دهند، ایشان در یکی از دیدارها، بحر طویلی از مشکلات را خوانده و مسئولان مربوطه را مکلف کردند که مشکلات اقتصادی را حل نمایند، اما نیازمند تلاش بیشتر مسئولان است.

منتظری تصریح کرد: مگر رهبر معظم انقلاب می‌تواند در هر وظیفه رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و ... ورود پیدا کنند، ایشان گاهی نسبت به مسئولان عصبانی و تند می‌شوند که در بخش اقتصادی و فضای مجازی بسیار شدیدتر بوده است، اما مسئولین کم‌کاری دارند.

دادستان کل کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، دولت منتخب مردم را حمایت می‌کند، اما ما باید در انتخاب‌های خود دقت بیشتری داشته باشیم، امروز در مجلس ما چه خبر است؟ ببینید چه سخنانی بیان می‌شود!

وی ابراز کرد: بنده برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اعتراض کردم؛ حمله بسیاری از سوی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان، آقایان برخاسته از حوزه علمیه قم و ... به بنده شد که البته باکی از این حملات ندارم؛ اما چه مقدار حمایت شدم؟

دادستان کل کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری درباره فضای مجازی دارند که فقط ۵۰ درصد آن از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود. امروز نکاتی در فضای مجازی در حال ترسیم است که همه فکر می‌کنند مملکت در حال فروپاشی است و این اخبار فضای مجازی در همه ما اثر می‌گذارد، درحالی‌که واقعاً این‌گونه نیست.

وی خاطرنشان کرد: جنگ سومی که با آن مواجه هستیم جنگ نفوذ است، یکی از تلاش‌های فوق‌العاده دشمن، نفوذ در این کشور است و متأسفانه نفوذ هم پیداکرده است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: نفوذ در محیط‌ زیست، یکی از مباحث مدنظر در مسئله نفوذ بوده و چند سال است که آمریکا و اسرائیل از طریق عوامل خود در محیط‌زیست در مکان‌های حساس و حیاتی کشور نفوذ پیدا کرده و دوربین‌های خود را به کار گذاشته تا به‌عنوان‌مثال از فلان حیوان مراقبت داشته باشند.

منتظری بیان کرد: عوامل نفوذ در محیط‌زیست دستگیر شدند؛ اما متأسفانه حمایت‌هایی از نفوذی‌ها شد، البته مدارک نفوذ آنان به صورت کامل موجود است.

وی در پایان اظهار داشت: امروز دشمن در حوزه علمیه هم نفوذ دارد، برخی از جریاناتی که در حوزه علمیه قم و جا‌های دیگر وجود دارد را آسان نگیرید، امروز مسئله یمانی، مسئله عادی نیست؛ دشمن تلاش می‌کند در مراکز مهم علمی و حوزوی نفوذ پیدا کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
1
اقا به توپ ببندید مجلس رو...ای حال میده
امراله مهماندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟
چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا …
چرا …
چرا …
چرا …
این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) می باشند اشتباه بزرگی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند خنج) را که محاسبه کنید از حدود 39 کیلومتر تا 49 کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج ) قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.
نظرات شما
پیشخوان