تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷
دادستان زاهدان:

دستور بازداشت مسئولان مدرسه زاهدان صادر شد

موحدی راد درباره با آتش‎سوزی یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستانی در زاهدان گفت: در حال حاضر معاون و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر هستند و با بررسی‌های صورت گرفته قصور مدیر و مربی آموزشی محرز شده است و در این رابطه دستور بازداشت آن‌ها صادر شد.
دستور بازداشت مسئولین مدرسه حادثه دیده زاهدان صادر شد
رویداد۲۴ در همین رابطه حجت الاسلام و المسلمین دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه در اثر آتش سوزی ۲ نفر از دانش آموزان فوت شدند و عده‌ای دیگر در بیمارستان بستری هستند، تیم پزشکی از تهران اعزام شده و برای انجام اقدامات درمانی در محل مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر معاون و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر هستند، ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته قصور مدیر و مربی آموزشی محرز شده است و در این رابطه دستور بازداشت آن‌ها صادر گردید.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد با صدور دستوری مبنی بر اینکه آموزش و پرورش و بهزیستی مکلفند از کلیه مدارس و مهدکودک‌ها با توجه به فصل سرما بازید به عمل آوردند، گفت: این نهاد‌ها باید هر چه سریعتر گزارش مدارسی که حداقل استاندارد‌های قانونی در آن رعایت نشده است را به دادستانی ارسال کنند تا نسبت به تعطیلی و یا انتقال دانش آموزان به مکان مناسب‌تر اقدام شود.
 
صبح امروز یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در زاهدان  طعمه حریق شدکه در پی این حادثه ۲ دانش آموز فوت و۲ دانش آموز دیگر دچار سوختگی شدید شدند.
 
راشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفته این واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در خیابان مصطفی خمینی ۲۳ زاهدان بوده که طعمه حریق شد.

مونا خسروپرست، مریم نوکندی و صبا عربی و یکتا میرشکار ۴ دانش آموز آسیب دیده در این حادثه بودند.
منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان