تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۷
جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری؛

۲میلیون بازنشسته و افراد تحت تکفل آن‌ها زیرپوشش بیمه قرار گرفتند

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی ۲ میلیون نفر شامل بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن‌ها تحت پوشش قرار گرفتند.
۲میلیون بازنشسته و افراد تحت تکفل آن‌ها زیرپوشش بیمه قرار گرفتند
رویداد۲۴ جمشید تقی زاده اعلام کرد: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی ۲ میلیون نفر شامل بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن‌ها تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه خدمات بیمه‌ای از زمان انعقاد قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ به مدت یک سال برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن‌ها قابل استفاده خواهد بود، گفت: برای اولین بار سهم آورده صندوق بازنشستگی نسبت به سهم بازنشستگان افزایش یافته و برای امسال سهم بازنشستگان ۳۰ هزار تومان برای هر نفر تعیین شده است.

تقی زاده افزود: سقف پوشش بیمه در خدمات بستری فوق تخصصی و جراحی از ۱۷ به ۲۰ میلیون تومان؛ خدمات بستری عمومی از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۱۰ میلیون تومان؛ خدمات تشخیصی درمانی از ۶۵۰ هزار تومان به ۷۵۰ هزار تومان؛ خدمات آزمایشگاهی از ۳۲۰ به ۳۵۰ هزار تومان، خدمات مجاز سرپایی از ۳۵۰ به ۴۰۰ هزار تومان، هزینه آمبولانس داخل شهری از ۷۵ به ۸۵ هزار تومان و هزینه آمبولانس و هواپیمای بین شهری حداکثر در چهار نوبت به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان