تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دیدا وزیر نیرو با رئیس جمهور عراق +عکس

رییس جمهوری عراق روز پنجشنبه در دیدار وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با وی، بر اهمیت گسترش روابط در حوزه انرژی با ایران تاکید کرد.
رویداد۲۴«برهم صالح» در این دیدار که وزیر برق عراق و سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز حضور داشتند گفت که توسعه روابط در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش انرژی و آب به نحوی که باعث ارتقا همکاری‌ها بین دو کشور شود، حائز اهمیت است.


صالح در بخش دیگری از این جلسه تاکید کرد که همه کشور‌های منطقه در خصوص تثبیت اصول صلح و ثبات مسوولیت بزرگی بر عهده دارند.

به گفته وی، کشور‌های همسایه مسوولیت بزرگی دارند که با تقویت پایه‌های صلح و ثبات از طریق گفتگو‌های جدی و همکاری‌های مشترک، باعث اعتمادسازی بیشتر در راستای منافع ملت‌های منطقه شوند.

«رضا اردکانیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران نیز بر در این دیدار، تاکید و تمایل جمهوری اسلامی ایران به گسترش همکاری‌ها با عراق در همه زمینه‌ها از جمله بخش برق، انرژی و آب و بهره برداری از آن‌ها در حوزه‌های تولید، تجهیز و آموزش نیرو‌های متخصص و تبادل تجارب را خاطرنشان کرد.

وزیر نیرو از دیروز چهارشنبه به دعوت رسمی وزیر برق عراق با هدف گسترش همکاری‌ها و امضای یادداشت تفاهم مشترک در حوزه نیرو وارد بغداد شده و این یادداشت تفاهم بعد از ظهر امروز پنجشنبه به امضا دو وزیر رسید.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
شومن ترین مدیر عالی کشور همین وزیر محترم نیروست به نظر خیلی از خودش متشکره.اخیرا روشی در انتخاب مدیران وزارتخانه باب کرد که اساس این وزارتخانه را بر هم ریخته.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان