تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۷

توزیع بخاری استاندارد درمدارس سیستان و بلوچستان

توزیع پنج هزار بخاری استاندارد از امروز در مدارس سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود. مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار تیوست استاندارد از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش تهیه شد و توزیع آن از امروز در مناطق سردسیر از جمله زاهدان، زابل، خاش و سراوان آغاز می‌شود.
توزیع بخاری استاندارد درمدارس سیستان و بلوچستان
رویداد۲۴ «علیرضا نخعی» با بیان این که قسمتی از این تیوست‌ها به زاهدان رسیده است، افزود: هشت هزار و ۵۰۰ کلاس درس استان به وسایل گرمایشی استاندارد نیاز دارد، با توزیع این تیوست‌ها در مدارس مشکل پنج هزار کلاس رفع می‌شود، برای دیگر کلاس‌ها نیز دو خیر قول داده اند وسایل گرمایشی استاندارد تهیه شود.

به گفته وی، برای تعمیر و استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس استان دو برنامه در دستور کار قرار گرفته است، در برنامه کوتاه مدت توزیع تیوست انجام می‌شود و در برنامه بلند مدت ۸۵ میلیارد برای استانداردسازی وسایل گرمایشی لازم است که مقرر شد این هزینه از سوی استانداری، وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر تامین شود که از یک ماه آینده عملیات اجرای آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس توافق نامه با هلال احمر، قرار است طی دو سال برای مدارس یک تا سه کلاسه بخاری تابشی و مدارس سه تا ۱۰ کلاسه بخاری استاندارد تهیه و برای مدارسی که بیش از ۱۰ کلاس دارد از موتورخانه استفاده شود.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان