تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۷

دویست وپنجاه و نهمین شماره «ارتباطات» با رویکرد «ارتباطی فراگیر» منتشر شد

دویست و پنجاه و نهمین شماره فصلنامه ارتباطات، با رویکرد «ارتباطی فراگیر» به همراه گزارش‌ها، اخبار، مصاحبه و مباحث خواندنی و متنوع، ویژه فصل پاییزی، منتشر شد.
دویست وپنجاه و نهمین شماره «ارتباطات» با رویکرد «ارتباطی فراگیر» منتشر شد
رویداد۲۴ مدیرمسئول، در سرمقاله این شماره مجله، با عنوان «خزان توسعه با احکام غیرکارشناسی» به موضوع «حذف آبونمان تلفن ثابت از قبوض» پرداخت و ضمن اشاره به محبوبیت برند مخابرات در میان مردم به عنوان یار قدیمی، و اعتماد مردم به مخابرات به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور، به طرح این مساله مهم پرداخت که شرکت مخابرات ایران برای حفظ وارتقای این اعتماد باید بکوشد و در این راستا، هزینه‌هایی باید پرداخت کند.

او با طرح این سوال که این هزینه‌ها چگونه باید تامین شود؛ اضافه کرد که تامین این هزینه‌ها مانع ایجاد جدایی میان صنعت مخابرات و توسعه می‌شود در حالی که در چنین شرایطی دیوان عدالت اداری با حکمی غیرکارشناسانه و عجولانه به ضرر مردم اقدام کرده است. از سویی معلوم نیست در شرایطی که تورم به جان اقتصاد کشور افتاده، تعرفه تلفن ثابت با چه منطقی طی چندین سال باید ثابت بماند؟

در بخش دیگری از این سرمقاله آمده است که سازمان تنظیم مقررات باید در دفاع از تعرفه‌های ابلاغی به اپراتور‌ها و وضعیت فعلی شرکت مخابرات ایران، آستین‌های همتش را بالا بزند و تلاش بیشتری صورت گیرد.


عناوین گزارش‌هایی که در این شماره فصلنامه ارتباطات می‌خوانیم به قرار زیر می‌باشد:

- پهن باند ثابت چه جایگاهی در جهان امروز دارد
- جیتکس ۲۰۱۸، قدم زنی در دنیای خیال‌های واقعی شده
- تحلیل خبر‌های پاییزی شرکت مخابرات ایران: کاهش مشکلات مخابرات با سرویس‌های ارزش افزوده
- حذف آبونمان؛ اتلاف سرمایه‌های گذشته و آسیب به توسعه
- تلکام ۲۰۱۸، دستی واحد برای تحقق ارتباطی فراگیر
- بازار ثابت؛ نیازمند پویایی، تفکر مدرن و ساخت محتوا
- ایران عضو شورای حکام اتحادیه جهانی ارتباطات شد
- شرکت مخابرات ایران؛ سازمانی مسوولیت پذیر

در بخش گفت وگو، «شتاب اپراتور‌ها در گرو توسعه مخابرات ایران» عنوان مصاحبه‌ای است که با مهندس فرامرز رستگار، دبیر صنعت سندیکای مخابرات ایران صورت گرفته است.

در بخش فرهنگ وسازمان، «نتیجه ارزیابی بلوغ مدیریت دانش محور در شرکت مخابرات ایران» و گزارشی از مراسم اربعین در راستای بهره مندی بیشتر وتامین نیاز‌های زوار حسینی به همت شرکت مخابرات ایران، به رشته تحریر در آمده است.
در این فصلنامه همچنین مطالب و یادداشت‌هایی در موضوعات متنوع و خواندنی، در بخش‌های «دانش تحول» و «جهان نما» آمده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان